Onderwerp: [feedback] Mijn eerste parade, t zijn er nogal wat!
De allereerste, ter ere van mn net nieuwe taartenzolder die toen nog helemaal niet af was
gevuld met bc met frambozen
Verjaardagstaart voor mn zus, wilde zo graag een strik maken! Gevuld met bokkenpootjescreme en iets met aardbeien.
En voor haar dochtertje met glutenallergie gelijk maar een glutenvrij taartje (blanda 12 cm) geprobeerd, en gelukt! Ze heeft gesmuld!
Gevuld met slagroom met aardbeienjam.
Kadootje voor mn zus, theepotje als verrassing erbij, gevuld met slagroom met aardbeienjam.
Samen met een vriendin een taart voor haar gemaakt, ze is zwanger (rara wat zou het worden
) en ik had net de babymould aangeschaft dus die moest getest worden! (de baby wordt een halfbloedje dus hij moest wat donkerder
) Gevuld met witte chocoladeslagroom
Kadootje voor mijn schoonzusje, een spaarvarkentje (blanda 12 cm) Vulling bc met frambozen
Allereerste echte opdracht! Kleine hartjestaart met de tekst 'altijd saampies' gevuld met chocoladefudge.
Eerste stapeltaart, zonder stutten, gewoon op mekaar gezet (wel apart vervoerd en gezegd dat ze hem op het laatst pas op elkaar mochten zetten
lekker makkelijk) Gevuld met aardbeienkwarktaart-toetje van mona en (oranje) mergpijpjescreme.
Heb er nog meer maar die moet ik nog uploaden, volgen later wel. Maar dit is al aardig wat om te bekijken
Feedback heeeeel graag! Wil veel leren!
. Ik krijg opeens inspiratie voor dat kleine kamertje wat nu een rommelhok is. Misschien moet de rommel eens naar zolder om het kamertje een nieuwe bestemming te geven.