Re: Taart voor Mamma Mia!!!
wat een leuke taart!! de musical is echt geweldig!! wist niet dat ie alweer afgelopen was.. jammer..
taartvanrianne.tk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor Mamma Mia!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een leuke taart!! de musical is echt geweldig!! wist niet dat ie alweer afgelopen was.. jammer..
Dat is leuk, geniet van al die complimenten
Gr. Madhuri
Oh wat gaaf!! En geweldig die reacties natuurlijk.
hij is errug leuk geworden..kan me voorstellen dat ze daar blij mee geweest zijn..hahah en helemaal omdat ze het natuurlijk krijgen!
Gaaf zeg. Die laarzen vind ik top!
Ben wel benieuwd hoe je het hebt geregeld dat je de taart kon geven
Wat een mooie taart en wat ontzettend gaaf dat je die echt aan ze mocht geven!!
En wat een leuke reacties van de cast!
Wauw!!!
Jeetje wat gaaf!
Zowel de taart als het verhaal eromheen!
Super!!!
Geweldige taart, lieve collega , en wat een super pakjes hebben die dames aan. Hoe heb je in vredesnaam die glitter ruches aan die broek gemaakt? Het lijkt wel echte stof
hij is echt super! Het verhaal en de details hoor ik snel
Wat een geweldige taart en wat een superleuk idee en wat geweldig dat er misschien ook nog wat aan taart opdrachten uitkomt...
Wauw wat een geweldige taart. Erg gaaf geboetseerd en die reactie`s? Had je anders verwacht dan, met zo`n taart??
Leuk zeg! Geweldig dat je dat voor elkaar hebt gekregen! (de taart en het afleveren)
Nu alleen nog maar taarten voor de stars ?
Geweldige taart en geweldig leuke (en verdiende ) reacties!
Heel mooi geworden hoor! Die pakken zijn helemaal leuk!!
Jee wat jammer idd. Gisteren nog keihard cd in de auto gedraaid (om het geluid van een fisher price potje te overstemmen ) en heerlijk meegezongen.
Hij is heel gaaf en wat een lief gebaar! En alleen maar leuk dat er meer opdrachten uit voort komen!
Gave taart! De pakjes, en dan met name de mouwen, vind ik helemaal top! Succes met de bestellingen voor de "vips". Ik ben er nu al nieuwsgierig naar
Jemig, Pooh, wat een onwijs gave taart! Applaus!
Je boetseersels lijken echt een zaal te entertainen, top gemaakt!
Geweldig dat je 'm kon aanbieden, ik wens je een heel traject gave voortvloeisels hieruit. (Is dat een goede zin? Vast wel...)
Wat een energieboost zal dit gegeven hebben, blijf naglimmen!
Mooi, mooi, mooi! De reactie's van de cast zijn zeer verdiend hoor.
Hoeveel centimeters ben je gegroeid nu?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor Mamma Mia!!!