1

Onderwerp: Sophietje stelt zich ook even voor

Hallo hallo,

Mag ik mij voorstellen, ik ben Sheila (Sophietje is dus een alias). Ik ben nog net 30 jaar (wordt a.s. donderdag weer een jaartje ouder) en ik kom uit Stellendam (ligt op Goeree Overflakkee - Zuid-Holland).

Ik ben verbaasd over de prachtige taarten, nee... kunstwerken die door jullie worden gemaakt. Echt SUPER!!!

Ik heb al eens eerder een taart zelf gemaakt, erg simpel... gewoon een cake en die met glazuur en chocola en vruchtjes opgemaakt.
Dit keer ga ik proberen een taart te decoreren met marsepein.

En aangezien ik afgelopen weekend zo ongeveer hier alle tips heb doorgelezen en jullie taarten heb bekeken, dacht ik.... ik word maar lid.

Wil je meer van me weten... stel je vragen gerust.

Groeten
Sheila

2

Re: Sophietje stelt zich ook even voor

Welkom op het forum en alvast heel veel taartplezier!
Taarten mogen ook geshowd worden ;)  We zijn zeer nieuwsgierig aangelegd hier  O-)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Hi Sheila

Welkom!
Veel succes met je eerste taartjes! En alvast een fijne verjaardag donderdag! Ga je je eerste taartje maken voor je verjaardag?

Have fun!  :thumb:

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

4

Veel bak en decoplezier gewenst :)

Gr. Madhuri

5

Grizje schreef:

Hi Sheila

Welkom!
Veel succes met je eerste taartjes! En alvast een fijne verjaardag donderdag! Ga je je eerste taartje maken voor je verjaardag?

Have fun!  :thumb:

Nee, niet echt voor mijn verjaardag, maar voor die van mijn dochter. Zij is een weekje later jarig. Aanstaande zaterdag vieren we samen feest. En voor haar wordt de taart... een Bumba, als het gaat lukken.

6

welkom op dit gezellige forum :Y

Heel veel plezier met alles wat je nog gaat maken :thumb:

groetjes Marie-josé