Onderwerp: Taart voor Mamma Mia!!!
Vandaag was de aller-, allerlaatste voorstelling van Mamma Mia! Mamma Mia is voor mij elke keer (ben totaal 3 keer geweest) een feestje geweest tussen de rotperiode door van ziekenhuis in-ziekenhuis uit. Voor vandaag wilde ik dan ook iets terug doen, iets bijzonders. Dat werd dus al snel taart:
De cast was superenthousiast!! Ze stonden om de taart te dringen om alles te zien en er is ook geen kruimel overgebleven.
Enkele kreten op de poster die ik later kreeg: "Jezus! Wat bijzonder!" "Nog nooit op een taart gestaan. Hoera, het is prachtig!" "Echt te gek, nog nooit zoiets gezien. Bedankt!"
En de allerleukste: "Superleuk en lekker. P.s. Mail over mijn bruidstaart volgt."
Later kwam er weer iemand naar me toe, of ik nog meer kaartjes had. Het blijkt ook dat een van hen hier een dorp verderop woont.
Je snapt, mijn avond kon niet meer stuk en waarschijnlijk krijgt dit ook erg leuke gevolgen, maar daarover later meer.
Gevuld met:
~LemonJelly botercrème (de ene helft van de onderste taart), ~chocolade, met stukjes chocola erin (de andere helft)
~aardbeienbotercrème met verse stukjes aardbei (bovenste taart)