1

Onderwerp: Taart voor Mamma Mia!!!

Vandaag was de aller-, allerlaatste voorstelling van Mamma Mia! Mamma Mia is voor mij elke keer (ben totaal 3 keer geweest) een feestje geweest tussen de rotperiode door van ziekenhuis in-ziekenhuis uit. Voor vandaag wilde ik dan ook iets terug doen, iets bijzonders. Dat werd dus al snel taart:

http://www.taartdoos.nl/JAlbum/slides/701-Mammamia.jpg
http://www.taartdoos.nl/JAlbum/slides/702-Mammamia.jpg

De cast was superenthousiast!! Ze stonden om de taart te dringen om alles te zien en er is ook geen kruimel overgebleven.
Enkele kreten op de poster die ik later kreeg: "Jezus! Wat bijzonder!" "Nog nooit op een taart gestaan. Hoera, het is prachtig!" "Echt te gek, nog nooit zoiets gezien. Bedankt!"

En de allerleukste: "Superleuk en lekker. P.s. Mail over mijn bruidstaart volgt."

Later kwam er weer iemand naar me toe, of ik nog meer kaartjes had. Het blijkt ook dat een van hen hier een dorp verderop woont.
Je snapt, mijn avond kon niet meer stuk en waarschijnlijk krijgt dit ook erg leuke gevolgen, maar daarover later meer. ;) :D

Gevuld met:
~LemonJelly botercrème (de ene helft van de onderste taart), ~chocolade, met stukjes chocola erin (de andere helft)
~aardbeienbotercrème met verse stukjes aardbei (bovenste taart)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Taart voor Mamma Mia!!!

Wat een lief gebaar zeg, en wat fijn dat je er zoveel positieve reacties op gekregen hebt!
Ik ben eens benieuwd wat je er nog aan overhoudt, waarschijnlijk wordt jij gewoon cakedesigner for the stars!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Wow! wat een beauty! Heb nog nooit iets van Mamma Mia gezien :O, maar zelf ik kan zien dat dit super-boetseerwerk is :Y :thumb:
En die vloer, geweldig!
Ik ben razend benieuwd wat je er aan over gaat houden, maar wat het ook is: het is je van harte gegund!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4 Laatst bewerkt door Marinina (26-07-2010 05:35)

Wow, 't is dan ook wel een super-taart, zal wel druk gaan worden bij je !!  :Y  :Y

5

geweldig!!!,ik snap dat ze reuze enthousiast waren,succes met de "gevolgen"het is je gegunt!!!!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6

Wat leuk!!!!!
Hoop voor je dat er veel uit voort komt  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

7

Super!!!!!! Zowel de taart, de reacties en de mogelijke gevolgen ... het is je gegund meid!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

8

haha wat gaaf zeg! onwijs leuk dat je deze aan de cast hebt gegeven!

9

You go girl!
Stikleuk voor je!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Supergave taart en wat een ontzettend leuke reacties. Je bent zeker naar huis toegezweefd? Gefeliciteerd hoor met alles!

Ben wel benieuwd naar de lemonjelly botercreme.

Groetjes Chantal

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

11

O hij is ook prachtig geworden, die kleding met die glitters, helemaal super! Ze konden niet anders dan enthousiast zijn natuurlijk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

12

Oh, wat geweldig leuk al die enthousiaste reacties :Y

Het is ook een geweldig mooie taart :thumb: Ik vind vooral de kleding van het linkerpoppetje zo super gedetaileerd hoewel de broek van de gele ook super is.

Ik ben wel benieuwd naar het staartje :Y Leuk hoor *D

If life gives you lemons, make lemonade

13

wat een supertaarte en zo geweldig geboetseerd

14

Erg mooi

15

owwww wat is die gaaaffffff!!!
Ik hoop dat ook ooit te maken een staand poppetje ;)

Is dit heel veel prikker werk???

16

Hij is dan ook wel ontzettend mooi, dus al die leuke reakties zijn zeker dik verdiend. Geniet er maar van, en wie weet wat voor leuks er nog aan staat te komen  :thumb:

17

wauw hij is super :) dus de complimentjes verdient :)
ik hoop dat je er iets leuks aan overhoudt :D

Cooooool!!!!!!
Dat er maar vele leuke opdrachten uit voort mogen vloeien!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

19

Wat super leuk voor je!! Het is je gegund. Ik hoop dat het een heel mooi staartje gaat krijgen  ;)

Enne je taart is super !!!

Veel liefs Rafaëla

20

ben superbenieuwd wat de "gevolgen"zijn, hij is super in ieder geval

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

21

Hij is prachtig! En wat jammer dat het de laatste was...ben zelf ook geweest en vond het echt de leukste musical waar ik ooit geweest ben.

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

22

heb alleen de film nog maar 20 keer gezien. O-)
Supertaart! Heel mooi  :thumb:

Anne

23

Super!!!

Ik krijg kippevel van je verhaal!
Wat lief van jou om de cast zo te verwennen en dat je er zelf nog
een leuke opdracht uitgaat krijgen is helemaal geweldig!!

Top! :thumb:

24

Super!!

Groetjes Sandra

25

Prachtig zeg!!
Echt zonde dat Mammia Mia geweest is, ik heb hem uiteindelijk 2 keer gezien maar had graag nog eens gegaan!

Volgende week ga ik voor de 2e keer naar Mary Poppins, ook erg zin in!

.. Want taart kan altijd!!