1

Onderwerp: kitchenaid of kenwood

Ik heb net de recencies gelezen van de kenwood patisier
en de kitchenaid

Wat ik ervan kon uitmaken scoorde de veel goedkopere  kenwood beter dan de kitchenaid :grr:  :rolleyes:

Krijg van mijn moeder een nieuwe mixer kado
en mag dus kiezen welke ik wil.

dus nu de grote vraag

Welke zouden jullie nemen????

2

Re: kitchenaid of kenwood

Ik ben helemaal blij met mijn kenwood chef major.
Het ligt er alleen wel aan waarvoor je je keukenmachinen allemaal wilt gaan gebruiken. Ik gebruik mijn keukenmachine namelijk voor heel veel dingen. Smoothies, raspen etc etc.

In ieder geval wel een heel leuk cadeau!

Groetjes, Marjan

3

Ik heb een kenwood patisier en ben er zelf heel erg blij mee. Ik zou niet meer anders willen.

groetjes Marlies

4

Ik heb ook een kenwood, wellicht net niet degenen die jij wilt, maar het is wel een fantastisch merk en je kunt er bij wijze van spreken uren mee doorgaan, de Kitchenaid mag max 10 minuten en moet dan afkoelen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

LucyBW schreef:

Ik heb ook een kenwood, wellicht net niet degenen die jij wilt, maar het is wel een fantastisch merk en je kunt er bij wijze van spreken uren mee doorgaan, de Kitchenaid mag max 10 minuten en moet dan afkoelen.

Een Kitchenaid die na 10 minuten moet afkoelen :think:...daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik gebruik mijn Kitchenaid ook gewoon langer dan 10 minuten, bijvoorbeeld voor het kneden van brood. Een kwartier een kilo tarwebloem kneden kan hij makkelijk aan. Ook biscuits en royal icing draait hij als een zonnetje. Ík ben er blij mee en zou niet meer anders willen. Echt een robuust apparaat!

Groetjes Olga

6

kitchenaids hoeven echt niet af te koelen.... en gaan met gemak 30 jaar mee.
maar als t allemaal niks uitmaakt zou ik een kitchenaid kopen maar dan met lift ipv klapkop, die zijn echt t einde

7

etmc schreef:

kitchenaids hoeven echt niet af te koelen.... en gaan met gemak 30 jaar mee.
maar als t allemaal niks uitmaakt zou ik een kitchenaid kopen maar dan met lift ipv klapkop, die zijn echt t einde

idd ik ben er ook nog elke x blij mee als ik hem gebruik (eigenlijk elke dag) en koelen is echt niet nodig!! :grr:

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

8

Ik heb net de kitchenaid gekocht :Y

9

belske schreef:

Ik heb net de kitchenaid gekocht :Y

GEFELICITEERD!!
Ik heb hem ook, ik vind hem geweldig!!!

life is uncertain, eat dessert first!

10

Goed hé, gefeliciteerd :)!
Daar zul je vast heeeulll veuulll bakplezier aan beleven :Y

Groetjes Olga

11

Ik zweer bij de Kitchenaid, wil nooit meer wat anders! Enne, na 10 minuten afkoelen heb ik nog nooit van gehoord! Bij mij draait ie regelmatig langer en ik heb nooit problemen met "oververhitting.

12

Ik heb ook een kitchenaid, veel goede verhalen over gelezen en ik heb hem zelf bij elkaar gespaard van m'n cupcakecenten, enne die cremekleurige staat gewoon heel goed in m'n keuken  :lol:
Gebruik hem nu alweer 3 jaar met veel plezier en kan echt niet meer zonder ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

13

ik heb ook de creme kleurige gekocht ;)

Vond het alleen jammer dat ze bijna 30 euro meer vroegen voor de creme dan voor de zwarte en de rode bv. :rolleyes:

Hoop dat ik hem vlug in huis heb.
Doen jullie de biscuitmix met de garde en de bc met dat platte ding?

14

Ik doe de biscuitmix ook met de platte klopper. Ik heb het ook wel eens met de garde gedaan, maar volgens mij is die daar niet echt voor bedoeld. Met de platte klopper gaat uitstekend!

Groetjes Olga