Re: Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
wat een supergave taart zeg!
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
wat een supergave taart zeg!
je zou niet zeggen dat dit je 1e keer is. hij is prachtig.
Goh, wat een originele taart. Wat knap van je gemaakt!
Wow gaaf gedaan hoor!
Wow!! Geweldig!!
Mag ik hem opslaan?
Dankjewel! En natuurlijk mag je hem opslaan!
Super leuk bedacht en heeeel mooi uitgevoerd!!
super mooi!
Prachtig gemaakt.
Super gaaf geworden !
Zijn het 2 blanda's? bleef dat goed staan en zakte het niet in? (zo te zien niet dus )
Dankjewel!
Het zijn inderdaad 2 blanda's (20 cm). Ik was ook bang dat het zou inzakken of scheef zou gaan hangen, maar dat gebeurde gelukkig niet. Had voor de zekerheid nog douwels gekocht om te verstevigen, maar had ze gelukkig niet nodig. Denk dat het ook komt doordat de caramel-vulling erg stevig was en de chocoladefudge waarmee ik had gevuld en afgesmeerd steef heel snel op in de koelkast. Heb hem de dag ervoor gevuld en afgesmeerd.
Net echt! Mooi gedaan
wow! wat mooi! heel origineel!!
Hij is prachtig! (zag hem toevllig laats nog in een van mijn taartenboeken, maar die van jou is zeker zo mooi! )
wauw wat een geweldige taart. Zowel qua uitvoering als ontwerp. Vind hem ook wel grappig en hij ziet er gevaarlijk levensecht uit
wat een geinige taart! waar heb je de bloemen mee gemaakt? die zijn echt gaaf!
wauw mooi zeg
Wauw wat gaaaaaaaaaaaaaf! Héél knap gemaakt
Erg gaaf en wat origineel! Moet wel een werk geweest zijn zeg!
wat een fantastische cactus, hij lijkt gewoon echt, wat heb je dat goed gedaan en die bloemen zijn ook prachtig. Ook zou hem ook graag opslaan voor in mijn DWINM boekje
zo, is die ff kicken zeg!!! echt heel erg gaaf bedacht en ook heel mooi uitgevoerd!
Wauw, hij is echt prachtig!!!
Wow super leuke originele taart zeg!
Zal wel een werk geweest zijn...
HAHA geweldig leuk en goed gedaan zeg toppie
Geweldig!!
Zoooooo wat gaaf!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)