1

Onderwerp: 'Blond' taart

Ik wil graag een blond taart maken en heb al meerdere ideeën op het internet gezien dat het met een puzzelplaatje is gemaakt. Nu kwam ik op het internet een voorbeeld tegen die echt het blond-effect laat zien. Mijn vraag is hoe je dat krijgt, is het een bepaalde eetbare verf of kleurstof en waar kan ik die vinden? Hieronder heb ik het voorbeeld en als je de foto van je taart herkent; bedankt voor het idee!

http://img806.imageshack.us/img806/7/982bkblondvoorsite2.jpg

2

Re: 'Blond' taart

Het ziet ernaar uit dat het plaatje van het vrouwtje inderdaad is geschilderd, de omlijning is met Royal Icing gedaan, en de tekst ook. De bloemetjes zijn volgens mij met blossom cutters gedaan. Natuurlijk zijn er eetbare kleurstoffen te koop, in de webshop kun je er genoeg vinden. Met de "dusting colours" (ook in de webshop) kun je schilderen als je ze verdunt met alcohol (rejuvinator spirit - ook in de webshop).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Dankjewel! Alles in huis, eetbare verf net besteld, ben benieuwd of het wat wordt!

4

Succes! Laat je ons het resultaat zien?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Waar vind je afbeeldingen om een blond taart te maken.
Deze afbeelding vind ik erg leuk.