Onderwerp: Mac Marijke menu
Alsjeblieft! Het Mac Marijke menu!
Misschien niet erg origineel, maar wel erg leuk om te maken

Is de eerste keer dat ik met cupcakes bezig ben geweest en vond het enorm leuk! Dus zeker voor herhaling vatbaar 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mac Marijke menu
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alsjeblieft! Het Mac Marijke menu!
Misschien niet erg origineel, maar wel erg leuk om te maken

Is de eerste keer dat ik met cupcakes bezig ben geweest en vond het enorm leuk! Dus zeker voor herhaling vatbaar 
leuk!
wat zit er in de zakjes?
Nou, ik vind ze heel erg leuk!
En vind het nog wel origineel ook!
Zeker de frietjes!
Dat zijn zandkoekjes.
Heb deeg voor zandkoekjes gemaakt, uitgerold, in repen gesneden en dan bakken. Suiker erover en klaar!
Heb het idee hier van het forum af. Iemand had ook zulke frietjes gemaakt en had een link in het berichtje staan naar een andere site toe. Daar heb ik ff gespiekt en voila!
Weet niet meer wie het was, maar mocht je jezelf herkennen: bedankt!
super!
Dat zijn zandkoekjes.
Heb deeg voor zandkoekjes gemaakt, uitgerold, in repen gesneden en dan bakken. Suiker erover en klaar!
Heb het idee hier van het forum af. Iemand had ook zulke frietjes gemaakt en had een link in het berichtje staan naar een andere site toe. Daar heb ik ff gespiekt en voila!
Weet niet meer wie het was, maar mocht je jezelf herkennen: bedankt!
Graag gedaan 
Ze blijven leuk! Ik heb ze laatst ook gemaakt! Zoo ontzettend lollig om te doen! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mac Marijke menu