1

Onderwerp: De laatste: Driehoeken gestapeld

De laatste voor mijn vakantie over anderhalve week, lekker naar Gran Canaria, naar Evelien, ben benieuwd. Maar goed... Deze taart dus nog even gemaakt. 2 Driehoeken gestapeld. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vind. Wilde het eens uitproberen, maar weet nu niet of ik m nu mooi vind of niet. Oordeel zelf maar.
Het is voor mijn achternichtje. Ze belde donderdag op om te vragen of het nog lukte voor vandaag. Nou goed, eigenlijk een beetje kort dag, maar voor haar maak ik graag een uitzondering, omdat ik het zo ontzettend leuk vind om te doen. Ze is gek van blauw en ze wordt 18, dit is m geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GDIAPWS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVH86KDT-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VESGK8YD-D.jpg

2

Re: De laatste: Driehoeken gestapeld

Ja ik vind het leuk, hele mooie bloemen!!!!

3

gave bloemen! Ik vind het wel leuk eigenlijk zo die driehoeken.

4

Wow, prachtig!
Fijne vakantie, geniet ervan :D

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

ik vind hem supergaaf, de vorm vind ik ook erg leuk zo. en ik ben gek van die bloemen :Y . persoonlijk vind ik als ik hem van de bovenkant bekijk (onderste foto) wel wat druk (maar nogmaals, das persoonlijk ;)), maar bij de andere foto's vind ik hem weer helemaal geweldig. fijne vakantie!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Ik vind de taart heel mooi, maar driehoeken zijn niet mijn smaak. Ik vind je bloemen echt prachtig !

Groetjes, Conny

7

Ik vind hem super! maar ben dan ook helemaal fan van de driehoeken!
Welke driehoeken zijn dit? ik heb ze van T&D maar volgens mij zijn dit andere of niet?

8

Ik vind hem toch heel leuk geworden! :thumb: Ik vind de kleur ook super!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

9

Ik vind het wel een mooie taart hoor! Moet ook even wennen aan de vorm, maar dat is meer om dat het de eerste keer is dat ik zo een vorm taart zie.

De kleuren vind ik super gaaf! Mooie bloemen ook!

Groetjes San

10

owja, en natuurlijk een super fijne vakantie!  :Y

Groetjes San

11

Ik vind het zo leuk! Lekker anders dan anders met die driehoeken, en wat een prachtige bloemen!

Fijne vakantie!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

12

Linda hij is echt prachtig!!!! Leuk driehoeken gestapeld!!! Heel mooi gedaan!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  inderdaad prachtige bloemen!!!

Pluk de dag!
liefs, Anita

13

Super mooi! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

14

Gaaf

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

15

leuk!

16

Ik vind 't hartstikke leuk om taarten in een driehoekvorm te maken, ik heb er zelf ook al een paar gemaakt  :) .

De bloemen zijn ook hartstikke prachtig, daar zal wel wat tijd in zijn gaan zitten zeg. Zelf had ik er wat minder op de onderste taart gedaan om juist de driehoekvorm goed uit te laten komen, maar dat is mijn mening maar hoor.

Ik vind 'm heel erg mooi geworden  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

17

Heeeel mooi, de kleur, de bloemen, het geheel :thumb:

18

Leuk juist  die driehoeken gestapeld!!Prachtige taart ook met dat blauw en wit :thumb:

19

Ik ben niet zo van de driehoeken, maar misschien is het een kwestie van wennen, je bloemen zijn geweldig  :thumb:
Is het bekleden van die driehoen niet ontzettend lastig ??
Fijne vakantie

20

heel mooi hoor en de bloemen geweldig

21

Moooi!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

22

Apart mooi en  gave kleur !!

23

hartstikke gaaf! doet mij denken dat ik die blakblikken ook nog hebben liggen :lol:
ik vergeet het gewoon, pak vrijwel altijd rond! :lol:

Voor diegenen die het willen weten, ik denk sugarshack, daar heb ik ze iig vandaan en die heeft exact dezelfde scherpe hoeken :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

24

De driehoekvormen zijn bakranden die mijn vader voor me heeft laten maken in 3 verschillende maten.
Het bekleden is niet zo heel lastig hoor.