Onderwerp: [feedback]groententuin met jager en konijnepootjes
Meegenomen naar mijn vriendin voor bij de koffie,
helaas ging het met bekleden niet helemaal goed. Bleef erg plakken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback]groententuin met jager en konijnepootjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Meegenomen naar mijn vriendin voor bij de koffie,
helaas ging het met bekleden niet helemaal goed. Bleef erg plakken.

Taart, jager , groente...wauw...helemaal top.
Ik had de pootjes iets anders gedaan. Kan je ook niet precies zeggen wat anders...maar vind ze iets teveel lijken op de oren van bugs 
Taart, jager , groente...wauw...helemaal top.
Ik had de pootjes iets anders gedaan. Kan je ook niet precies zeggen wat anders...maar vind ze iets teveel lijken op de oren van bugs
Dank je wel..
Ik heb zet er nog even een foto bij van de andere kant van de pootjes dan lijkt het ietsje minder op oren. Maar ik zie wel wat je bedoeld nu je het zo zegt.
Wat een geweldige details... die goenten, echt super.
Jaaa..van de andere kant met de staart erop is ie een stuk duidelijker 
Wat ontzettend leuk gedaan
Vindt je jager ook erg mooi geboetseerd!
ik vind het top!
ik kan ook alleen maar advies bedenken om hem te perfectioneren
Ik vind de vlinders op de zijkant niet passen, ze zijn erg groot vergeleken met het tafreeltje bovenop.
En om de aarde meer op aarde te laten lijken, kun je er iets cacaopoeder op strooien, of verkruimelde oreokoekje (zonder die creme laag dan, dus draaien, likken en dan verkruimelen!
)
Ik vind het tafereeltje heel mooi geboetseerd. Ik doe het je niet na.
Knap ! 
Gaaaaaaaf !! 
(...)
En om de aarde meer op aarde te laten lijken, kun je er iets cacaopoeder op strooien, of verkruimelde oreokoekje (zonder die creme laag dan, dus draaien, likken en dan verkruimelen!![]()
)
Likken en dan op de taart! Smakelijk hoor!
Taartje is erg leuk, vind de pootjes van Bugs erg geslaagd!
wat een geweldige taart! die groentes.. en dat konijn wat alle wortels uit de grond heeft getrokken.. super!! 
hele leuke taart, mooi gemaakt al die groente! En idd vooral de konijnepootjes vind ik leuk!
Top!
Super taart! En dat "gewoon" voor bij de koffie..?? Wow!
Ik vind 'm erg leuk, bijna zonde voor 'zomaar' bij de koffie.
Ik had denk ik grassprieten oid gemaakt aan de zijkant in plaats van de vlindertjes. En een soort van hoopje zand gemaakt om het konijntje heen zodat het meer lijkt of hij ingegraven zit. Maarja dat zijn zulke kleine dingen, verder echt geen op of aanmerkingen!!!
Ik vind het allemaal erg mooi geboetseerd, die bloemkooltjes lijken net echt!
Oeps 2 keer 
heel grappig!!!!

ik vind het top!
ik kan ook alleen maar advies bedenken om hem te perfectioneren
![]()
Ik vind de vlinders op de zijkant niet passen, ze zijn erg groot vergeleken met het tafreeltje bovenop.
En om de aarde meer op aarde te laten lijken, kun je er iets cacaopoeder op strooien, of verkruimelde oreokoekje (zonder die creme laag dan, dus draaien, likken en dan verkruimelen!![]()
)
Daar heb je gelijk in, doordat het fondant zo plakte had ik kleine scheurtjes langs de zijkant en die wou ik ergens mee verbloemen, het enige waar ik op kon komen waren vlinders. Het is het kleinste maatje uitstekers.
Dat is een goed idee verkruimelde koekjes, en die oreo's ook nog even soppen dan maar he
na het likken.....
Bedankt voor het compliment en de tip
Ik vind 'm erg leuk, bijna zonde voor 'zomaar' bij de koffie.
Ik had denk ik grassprieten oid gemaakt aan de zijkant in plaats van de vlindertjes. En een soort van hoopje zand gemaakt om het konijntje heen zodat het meer lijkt of hij ingegraven zit. Maarja dat zijn zulke kleine dingen, verder echt geen op of aanmerkingen!!!
Ik vind het allemaal erg mooi geboetseerd, die bloemkooltjes lijken net echt!
dat was eigenlijk de bedoeling een randje maken als gras, maar omdat er wat scheurtjes zaten wilde ik er wat op plakken vandaar de vlinders...
Bedankt voor je compliment
Allemaal bedankt voor de complimenten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback]groententuin met jager en konijnepootjes