Onderwerp: Vraagje voor degene met handmixer
Als ik botercreme maak (1:1) om af te smeren dan blijf je de korrelige poedersuiker proeven.. hoelang ik ook mix...
hoe doen jullie dat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje voor degene met handmixer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik botercreme maak (1:1) om af te smeren dan blijf je de korrelige poedersuiker proeven.. hoelang ik ook mix...
hoe doen jullie dat?
ik heb nu een kenwood mixer, maar had eerst een handmixer..
eerste keer had ik dat probleem ook, maar de keren daarop mixte ik zo'n 20minuten en dan had ik het niet meer...
boter goed op kamertemperatuur, eerst de boter los mixen, poedersuiker door de zeef en dan nog wel 20min mixen..
verder deed ik eigenlijk niets bijzonders..
Uuuh...... dat heb ik niet en zeef ook niet.... maar misschien ben je ervan af als je het wel zeeft ??
poedersuiker zeef ik altijd maar verder nooit problemen mee gehad en had ook een handmixer (sinds vandaag alleen niet meer!!!!)
Idd...zeven...
Maar ken het probleem ook niet zo...
ik doe de boter altijd eerst in de magnatron waardoor die smelt en daarna de gezeefde poedersuiker er door met een paar druppels water nooit geen probleem
heb ook een handmixer,
ben je halverwege het mixen en dan denk je
dit komt niet goed
maar geduld word beloond
na nog eens zo lang mixen is ie er dan eindelijk de perfecte bc.
Ik doe trouwens de boter een paar sec. in de magnetron,
en dan hup alles bij elkaar,geen gedoe met zeven voor mij
Nog nooit gehad, maar ik zeef 'm altijd eerst.
Ik heb een handmixer (€ 10,- bij de Hema). De boter op kamertemp laten komen en dan +/- 4 min mixen, daarna doe ik de poedersuiker gewoon uit de bus vandaan erbij. Daarna lekker mixen tot het er gode uit ziet. Meestal ook minuut of 4 a 5.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje voor degene met handmixer