Onderwerp: beetje achterstallig werk....
vanwege drukte en mijn over vermoeidheids probleem dat dusdanig uit de hand gelopen is, waarbij ik ingestort ben en een taart stop heb in gelast loop ik wel achter met posten
ik begin bij de laatst gemaakte taart.......(klopt trouwens niet want die moet ik bij stapel taarten plaatsen)

dit was mijn puzzel plaatje van mijn aller eerste workshop, na 3 jaar taarten maken vond ik het wel eens tijd om bij de bassis te beginnen en zo lekker veel certificaten te verzamelen
helaas vanwege de vermoeidheid heb ik de laatste "les" af moeten bellen
en de taart dus thuis afgemaakt
Hier mijn 200ste taart, heb me in bochten zitten wringen om hem speciaal voor mijn neefje te kunnen maken

Naturel biscuit gevuld met 2 lagen slagroom pudding met aardbeien saus

rondom de taart zaten 5 gezichtjes. Deze taart was voor alle leraren van de school van mijn oudste, zucht hij is gisteren alweer 8 jaar geworden.....
Chocolade biscuit gevuld met een laag gele room en een laag kokoscreme.

geinspipikt van het forum, geen idee van wie het origineel is maar ontzettend bedankt voor je inspiratie!
Naturel biscuit gevuld met 2 lagen Ananas creme en stukjes meloen

Naturel biscuit gevuld met 2 lagen slagroom pudding met kiwisaus van mona

Naturel biscuit, gevuld met 2 lagen banaanmouse met plakjes banaan en een 1 laag chocolade mouse.

Naturel biscuit gevuld met een laag Slagroom en een laag slagroom pudding met kiwi saus
Chocolade biscuit gevuld met 2 lagen mandarijnen kwark
Zo....en nu op naar de stapel taarten en CC parade