1

Onderwerp: Bloemen boeket maken

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me eventjes voorstellen.
Ik ben Vanity uit Bergambacht en heb deze hobby ontdekt nadat ik een cursus heb gevolgt bij Sabine uit Niewerkerk a/d IJssel sindsdien kan ik bijna niet meer stoppen met  taart bakken/decoreren mijn volgende stap om iets te leren is:
van die mooie bloemboeketten maar weet iemand toevallig waar je die kan volgen in de buurt van Rotterdam Gouda of Utrecht??

ik heb al wat taarten gemaakt dus kijk gerust op
www.fanny-licious.hyves.nl

Bedankt alvast,
Vanity

Re: Bloemen boeket maken

madhuri komt binnenkort weer in dordrecht bij spullen voor je taart

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Welkom en veel bak en decoplezier gewenst.

Jip in Dordrecht, dank je Angelique.

kijk maar op taartvoorgrootenklein

Groetjes madhuri

4

taartvoorgrootenklein.nl/page2.php

Ik kan deze dames van hárte aanbevelen!!! Altijd leuk, gezellig, (erg) leerzaam, behulpzaam...... súper!!!!  :D

Ik denk er zelf ook over om die bloemen te gaan 'doen'......  ;)

annick67 schreef:

taartvoorgrootenklein.nl/page2.php

Ik kan deze dames van hárte aanbevelen!!! Altijd leuk, gezellig, (erg) leerzaam, behulpzaam...... súper!!!!  :D

Ik denk er zelf ook over om die bloemen te gaan 'doen'......  ;)

Moet je echt doen! Je leert er zoveel van! Ik ga in oktober de vervolg cursus doen :-)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

6

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

dames allemaal heel erg bedankt heb me inderdaad daar ingeschreven dus ben benieuwd:D