26

Re: Deze 3 meiden wachten nu nog op de taart!

Nathalie B schreef:

wat leuk is deze gemaakt!
mag ik vragen welke mold dit is?

Ik heb hem hier in de hebshop gekocht. Hier is de link:  http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3333

Ik doe altijd een beetje maizena in mijn molds. Ze floepen er bij mij altijd zo uit. Voordeel van Maizena, is dat het geen vlekken op je fondant of marsepein achterlaat.

Groetjes San

27

Sannn schreef:

Kadohke, hun wangetjes hebben blosjes hoor. Vind je dat ik ze wat donkerder moet blushen?

Vind (als ik van de foto moet inschatten) dat je best nog wat meer blosjes mag borstelen. Maar goed, kan ook zijn dat je het gewoon op de foto wat minder ziet hoor :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

28

super! mag ik ze opslaan? moet een k3 taart maken en geen idee hoe ik dat moet doen haha :D

groetjes José

29

Oke, Kadhoke, dan ga ik ze nog ff een extra blosje geven als ik ze op de taart doe.  :Y

Ik vind dusten echt een vak appart. Daar mogen ze van mij een hele workshop aan wijden hihi.  :Y

Natuurlijk mag dat José! Ik kwam pas op het idee toen ik bezig was hoor. Ik heb zelf een zoon en maak weinig tot geen meidentaarten. Ik ga hem lekker volzetten met bloemen.

Groetjes San

30

Mijn tip voor het dusten van wangetjes, eerst op je hand de meeste dust eraf dusten totdat je de juiste kleur hebt en dan pas op het gezichtje dusten.

31

Leuk gemaakt.... de ogen zijn heel mooi!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

32

Kadohke schreef:

Mijn tip voor het dusten van wangetjes, eerst op je hand de meeste dust eraf dusten totdat je de juiste kleur hebt en dan pas op het gezichtje dusten.

Wat voor kleur dust gebruik jij voor de wangetjes? Misschien moet ik een donkerdere dust gebruiken. Ik heb nu shimmer pink van Sugar flair gebruikt, en plain en simpel salmon van rainbow.

Groetjes San

33

Ze zijn leuk!!!!! Nu wachten op de taart, ben benieuwd!

34

Sannn schreef:
Kadohke schreef:

Wat voor kleur dust gebruik jij voor de wangetjes? Misschien moet ik een donkerdere dust gebruiken. Ik heb nu shimmer pink van Sugar flair gebruikt, en plain en simpel salmon van rainbow.

Ik gebruik een donkerder kleur. Of rose (is heel donker roze) of gewoon rode poeder.

35

Sannn schreef:
Nathalie B schreef:

wat leuk is deze gemaakt!
mag ik vragen welke mold dit is?

Ik heb hem hier in de hebshop gekocht. Hier is de link:  http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3333

Ik doe altijd een beetje maizena in mijn molds. Ze floepen er bij mij altijd zo uit. Voordeel van Maizena, is dat het geen vlekken op je fondant of marsepein achterlaat.

bedankt voor de tip! :)

Heel leuk zeg!  :thumb: Inderdaad de jurkjes nog iets opbollen, en dan doe ik het je niet na!

I never met a calorie I didn't like....

37

Gaaf! :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

38

Zo,die zien er te gek uit,top gedaan!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

39

super haha
zou echt iets voor mijn dochtertje van 5 zijn
die zit nog helemaal in de k3 fase:-)

40

cjke schreef:

super haha
zou echt iets voor mijn dochtertje van 5 zijn
die zit nog helemaal in de k3 fase:-)

Mijn zoon van 6, vind alles stom wat met meisjes te maken heeft....... :s Maar ondertussen kent hij wel heel veel K3 liedjes uit zijn hoofd...Hmmm, rara hoe kan dat hihihihi  :lol:

Groetjes San

41

jeetje wat is dit goed gelukt zeg!!! super! mijn complimenten! alleen staat volgens mij (sorry als ik het mis heb, moeder van 2 jongens :o ) altijd de blonde in het midden en de rode rechts? als dat altijd zo is zou ik dat op de taart ook precies zo doen, je weet maar nooit hoe een grote fan (de ontvangster) daar naar kijkt he?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

42

kwebbeltje schreef:

jeetje wat is dit goed gelukt zeg!!! super! mijn complimenten! alleen staat volgens mij (sorry als ik het mis heb, moeder van 2 jongens :o ) altijd de blonde in het midden en de rode rechts? als dat altijd zo is zou ik dat op de taart ook precies zo doen, je weet maar nooit hoe een grote fan (de ontvangster) daar naar kijkt he?

Ow, thanksss voor de tip! Dat wist ik helemaal niet.... :o  Dan ga ik het zeker even veranderen! Als het jou als moeder van 2 jongens al opvalt, zal het een grote K3 fan zeker ook opvallen hihi.

Groetjes San