1

Onderwerp: Lemon Curd vraagje

Oeh wat was ik vandaag blij de AH heeft de Lemon Curd weer aangevuld :P . Alleen zag ik dat ze ook nieuwe smaakjes hebben van Chivers namelijk Gember, Orange marmelade, Sweet Orange, Marmelade en Lemon marmelade en nog een paar maar ben het vergeten.

Ik was zelf natuurlijk al heel nieuwsgierig naar de overige smaken dus heb een potje Sweet Orange mee genomen en die net als de Lemon Curd verrukkelijk.

Maar mijn vraag: heeft iemand ervaring met de overige smaken?

Overigens is de AH hier meteen weer door de Lemon Curd heen want ik heb alle 5 potjes gekocht  :lol:. Houdbaarheids datum tot 2013 dus voor die tijd is het al lang weer op.

if your kitchen isn't messy, your not really busy
www.keukenknutsels.nl

2

Re: Lemon Curd vraagje

Ook in Rotterdam Alexander bij de AH XL is lemon curd gewoon te koop en nog te koop, want ik heb het niet meegenomen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

3

Hier had de Ah XL ook de lemon curd weer ruimschoots aangevuld :Y dus ook weer ingeslagen. Ik heb geen ervaring met de andere merken, maar de sweet orange die je noemt klinkt erg lekker. Ik moet weer terug naar de Ah denk ik...  ;)

4

Oooh, ik heb ze net ook meegebracht inderdaad! De andere smaken zag ik ook; ben benieuwd dus ik lees ff mee  ;)

Groetjes Maji

5

ik had pas de lemon jelly en die is ook erg lekker is gewoon citroengelei met schilletjes erdoor .

heel erg fris van smaak.

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

6

De lemon jelly heb ik een keer gehad, omdat de lemon curd er niet was.
Bij onze AH XL was er ook weer lemon curd, dus ik heb 2 potten meengenomen. Iedereen is hier zo enthousiast over de lemoncurd  dat ik maar vast gekocht heb.  :D

~ Never waste a good crisis... ~