1

Onderwerp: weet het niet!

Hoi allemaal,

Ik zie heel veel staan en nu weet ik hier waar ik een berichtje achter moet laten.

Ik begin net en zit ook net op een forum.  :o

Als ik bij andere onderwerpen een vraag zou willen stellen hoe zou ik dat dan moeten doen.

Ik ben moeder van 2 kids allebei met een koemelk allergie wat we sinds 2 jaar pas weten. Één is 8 jaar en één is 5 jaar op zich hebben we alles wel goed onder controle alleen met verjaardagen blijft het een ramp. Wil dus zelf heel graag aan de gang met taarten maken. Heel veel recepten voor vulling staat slagroom. Wie weet daar een goed alternatief voor? :)

2

Re: weet het niet!

Hoi, welkom in de taartenwereld. Qua voorstellen sta je goed, vragen over vullingen moet je ergens anders stellen!

Ik heb geen ervaringen met dergelijke vullingen, maar er zullen vast recepten voorbij komen.

Heel veel plezier met je nieuwe hobby en met forummen (kleine waarschuwing het is verslavend!) ;)

3 Laatst bewerkt door muffin cuffin buffin (22-07-2010 18:55)

welkom op dit gezellige forum. Hier kan je allergievrije recepten vinden
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … .php?id=24
als je wat wilt weten over vullingen kan je de vraag stellen bij bakken en vullen en verder kan je heel veel vinden met de zoekfunctie :Y

veel bakplezier !

4

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

wens jou in ieder geval:
Veel bak en decoplezier :)

Gr. Madhuri

6

welkom op het forum en heel veel bakplezier gewenst :Y