1

Onderwerp: zie door de bomen het bos even niet meer...

een vriendin heeft me gevraagd om haar bruidstaart te maken voor 30 personen. leuk leuk; is het niet dat ze per se een barok stijl wilt...

nu, met icing spuiten lukt me dus echt nooit...
ik wil het gerust doen met de sugar gun, maar waar vind ik in hemelsnaam een mooie print? ik ben namelijk al heel de middag het internet aan het doorzoeken...

wie o wie kan me uit de naad helpen?

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

2

Re: zie door de bomen het bos even niet meer...

Misschien een idee om met een stencil te werken? Als je martha stewart cake damask googled op afbeeldingen, dan vind je wat voorbeelden! Succes!

3

Kun je niet beter een stencil gebruiken met royal icing?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

je zoekt ideeen voor decoreren? [move]--> decoreren

en sofie, je weet dat Bien zowel dat stencill die martha stewart gebruikt, verkoopt, maar ook allerlei andere damask-achtige uitstekers :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

http://www.tafelzeil.com/product-images/tafelkleed_tafelzeil_transparant-barok-zwart-----new!__b6a2fc9ef8ac97acbf5a8e3a8e08a7d7.jpg

Als je bij google barok print intypt krijg je wel wat voorbeelden...
Ik weet er ook niks van, maar misschien zit er een patroontje tussen dat wel te maken is met een sugar gun.
Heel veel succes in elk geval!  :thumb:

6

@ tirza, had het te laat gezien dat ik verkeerd stond... wou je er net een mailtje over sturen...

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

7

Er zijn ook barok-uitstekers, misschien in combinatie met sugargun een goed idee? Succes!

Groetjes Maji