1

Onderwerp: klein taartje voor vrijgezellenfeestje

afgelopen zaterdag had ik een vrijgezellenfeestje en mij was vriendelijk gevraagd of ik toch niet voor een klein taartje ( 6 personen) kon zorgen`, ja hoor`kàn wel!
alleen heb ik vrijdag niets anders gedaan dan of boven de wc of erop gezeten dus echt fut om een taartje te gaan maken had ik niet, dan maar simpel aardbeivlaaivulling en aardbei/frambozenmousse vulling erin, de cadburry fingers uit de koelkast, paar roosjes maken en wat vlokken uit de kast en klaar is taart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AWKIPDCO.jpg

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

Re: klein taartje voor vrijgezellenfeestje

Ondanks dat je je zo rot voelde heb je er toch nog een erg leuk taartje van gemaakt :thumb: ! Ik vind hem echt heel origineel!! Leuk gedaan joh!

3

Jammie!! :P

Dat ziet er lekker uit! :Y

4

thnxx :D

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

5

Ondanks dat je je zo ziek voelde, heb je een mooi taartje gemaakt. Heerlijk... :9

6

Ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt, maar dit taart ziet er simpel maar reuzelekker uit!