1

Onderwerp: Witte baking cups?

Ik heb nu de witte baking cups van Wilton maar deze vouwen bijna allemaal naar binnen als je ze vult :(
Welke gebruiken jullie graag?
Ik moet voor iemand 50  cupcakes bakken met witte cups dus tips zijn zeer welkom :)

Alvast bedankt
Silvia

Re: Witte baking cups?

die van de Sligro! Naar binnen vallen heeft meestal te maken met een te kleine vorm, wellicht dat dat het oplost

3

Het is gewoon zo'n bakblik voor 12 stuks. Ik heb er nooit eerder last van gehad.

4

heb laatst een doosje van patisse gekocht. Hebben ze bij veel kookwinkels en bijenkorf bijvoorbeeld. Zijn prima!

5

Ik heb dat ook bij sommige van de wilton cc. Maar heb wel gemerkt dat als ik er zelf niet aankom het wel meevalt..........

6

ik had de witte gekocht bij de hebshop en heb hetzelfde probleem ermee gehad en kan ze niet gebruiken. Zonde voor mijn geld, ze kunnen zo de prullebak in. :grr:

7

Ik heb ze van de marskramer. Daar zitten er ook veel in, en die doen het prima.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

8

Bedankt allemaal

9

ik heb witte van de blokker kosten geen drol zeg ik dan maar.. maar het werkt ook van geen meter. als ik ze in mijn hand pak en dan vul en in de wilton houder zet 12 stuks dan gaat het soms goed, maar anders vouwen ze ook dubbel!
Ben dus ook nog op zoek naar betere!

10

Ik heb witte van de Intratuin "aan de dis" niets mis mee, wat ik zelf wel vaak doe is 2 over elkaar en na het bakken de buitenste eraf halen. (ik gebruik dan geen muffin pan)

11

House of Marie  :Y , die zijn super  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties