Onderwerp: Een kleine parade
Ik loop wat achter met posten, daarom even een paar taartjes tegelijk.
De opdracht: een hartvorm voor een jarige golf-fan, verder kreeg ik de vrije had. Heerlijk gevuld met mona-toetje aardbei en zelfgemaakte zwitserse room:

Dan een de 3 disney-prinsessen voor een klein jarig jopje. Wat een vreselijke ...klus. Ik geloof dat ik het hoofd van Doornroosje er wel 5x vanaf getrokken heb, omdat ik niet tevreden was. Uiteindelijk ben ik nog niet helemaal in mijn nopjes met deze taart, maar ik dacht "een kind van 4 jaar ziet echt wel de 3 prinsessen' En zo was het ook! Ze vond 'm geweldig! Maar voor mij wel de 1e en de laatste keer dat ik 3 disney-prinsessen met een puzzelplaatje op een 20 cm doe.....de volgende keer wordt dat een printje.....
Dan een babytaartje voor baby Sem, gevuld ook met mona-toetje aardbei, aardbeienjam en slagroom met verse aardbeien:
Geslaagd! Voor de oppas van ons kleine man. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de inspiratie voor deze taart volgens mij hier op het forum heb opgedaan, ik weet alleen niet meer van wie
Als iemand iets bekends ziet, in ieder geval heel erg bedankt!

Als laatste nog 2 prinsessen, voor een jarige tweeling. Op verzoek van de opdrachtgever alleen met gevuld met aardbeibavarois:

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden, en heel erg bedankt voor het kijken 
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.