1

Onderwerp: cupcakes in de tulpvormpjes

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/sophielila-border.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/sophiecc-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

Re: cupcakes in de tulpvormpjes

Wauw dat zijn er veel! Wat ziet het er prachtig uit, leuke papiertjes!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

Prachtige taart en wat veel cupcakes! Top gedaan hoor!!  :thumb:  :thumb:

4

de 4dozen staan voor een spiegel hoor,dus je ziet ze dubbel :lol:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

ahahahaaa  :lol:  dat was mij niet eens opgevallen die spiegel!!

6

dan nog vind ik het er veel!!!!
ik vind ze prachtig. well done :thumb:

Groetjes, Franka

7

Het zijn er 100

8

Mooie taart en cupcakes!
leuk die papiertjes.... was ook van plan om te een keertje te kopen, maar vroeg mij af of de papiertjes goed blijven zitten?

Ik doe na het bakken een plank op de cupcakes zodat ze mooi plat worden en de papiertjes niet los gaan. Maar bij deze cups kan dat natuurlijk niet.

9

nee,hier kun je het best een toef opspuiten
maar ik had precies 100 papiertjes voor 100 cupcakes en er is er geen één los gelaten en heel stevig

10

karla schreef:

nee,hier kun je het best een toef opspuiten
maar ik had precies 100 papiertjes voor 100 cupcakes en er is er geen één los gelaten en heel stevig

Ik ga ze ook een keer proberen, vind ze zo leuk uitzien!