1

Onderwerp: verschil klop fix en klop klop

Ik zag bij de AH dat ze klop klop en klop fix hebben. Zelf koop ik altijd klop fix, maar zag dat klop klop hetzelfde kost alleen krijg je dan 80 gr. ipv 40 gram.
Is het hetzelfde of is klop fix beter?
Alvast bedankt voor de reacties!

2

Re: verschil klop fix en klop klop

Een heel groot verschil. Klop klop is een soort nep slagroom (die ik trouwens heeeerlijk vind ;) ). Klop fix kun je niet los klaarmaken of opeten, dit hoor je bij de slagroom te doen tijdens het kloppen zodat de slagroom stijver blijft na het kloppen.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Whahahaha...vind klop-klop OOK lekker, dacht altijd dat ik de enige was (en m'n oud-tante Bep, maar dat is een geval apart !)  :lol:

4

Marinina schreef:

Whahahaha...vind klop-klop OOK lekker, dacht altijd dat ik de enige was (en m'n oud-tante Bep, maar dat is een geval apart !)  :lol:

hihihi....ik heb zelfs als 13 jarige een keer stiekem een pak gekocht en een keer klaargemaakt toen mijn ouders niet thuis waren....alles in mijn eentje opgelepeld  :o Je moet het eens mengen met apelmoes en dan wat geraspte chocola erop...heeeerlijk!!

5

Kadohke schreef:
Marinina schreef:

hihihi....ik heb zelfs als 13 jarige een keer stiekem een pak gekocht en een keer klaargemaakt toen mijn ouders niet thuis waren....alles in mijn eentje opgelepeld  :o Je moet het eens mengen met apelmoes en dan wat geraspte chocola erop...heeeerlijk!!

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
mmmm....... klinkt goed, moet nog even shoppen dusssssss....
weet je.....  :lol:  :lol:  ga het proberen... laat je weten hoe ik het vond.. !!

6

Ja leuk....gewoon proberen! Krijg je geen spijt van ;) Hoor wel of je het binnen te houden vond :lol:

zijn we wel ontzettend de topic van Alexandra aan het vervuilen  :/

hahahaha slagroom met appelmoes??? :lol:  :lol:  :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!

8

Ja, dat is waar maar ze heeft wel mooi d'r antwoord, dus denk niet dat ze 't erg vind !

9

koekiemonster schreef:

hahahaha slagroom met appelmoes??? :lol:  :lol:  :lol:

Neeee......KLOP KLOP met appelmoes :D :lol:

10

ha ha ha ha.... nee hoor vind het niet erg ;)
Ga die klop klop toch maar eens proberen. Wel heb ik nog een paar vraagjes:
Voor die klop klop heb je dus geen slagroom nodig?
Is het echt te vergelijken met slagroom?
Is die dan ook stevig om moet ik er dan als nog klop fix door heen doen?

11

Het is een echte namaak slagroom en ik zou em persoonlijk niet als slagroomvervanger gebruiken, ook niet in je taart. Mierzoet ;)
Je maakt de poeder aan met melk en dat is het.

12

Kadohke schreef:

Het is een echte namaak slagroom en ik zou em persoonlijk niet als slagroomvervanger gebruiken, ook niet in je taart. Mierzoet ;)
Je maakt de poeder aan met melk en dat is het.

Ahhh thanks!
Dan hou ik het gewoon bij slagroom met klop fix!

13

:lol: Ja doe dat maar Alexandra, met je taart ver uit de buurt blijven van klop-klop !!!
Maar voor op vla ofzo kan je het proberen, het lijkt ook eigenlijk niet eens op slagroom.... :s  maar ja, ik vind het dus ook lekker en we hebben het net geproefd met appelmoes en chocolade  :lol:  :Y
Mijn vriend en ik vonden het allebei lekker, m'n zoon wilde het niet proberen : Vet smerige combi zei hij  :lol:  :lol:  :lol:

14

wahahahaha....ik denk ook alleen maar dat ik het lekker vind omdat mijn moeder die combi vroeger voor ons maakte....

15

Kadohke schreef:

wahahahaha....ik denk ook alleen maar dat ik het lekker vind omdat mijn moeder die combi vroeger voor ons maakte....

:lol:  :lol:
Heb nog over, dus morgen nog een beetje  :Y
Wie verzint zoiets ???

Vraagt om een apart topic !!! :Y