1 Laatst bewerkt door Esther1980 (18-07-2010 19:40)

Onderwerp: [FEEDBACK] 3 lgs. st. dooptaart.

http://img121.imageshack.us/img121/2417/1xsgoq18x4.jpg

Mijn 1e 3 laags stapel taart.
Het was een taart die ik eerder moest voorbereiden daarom is hij is ingevroren geweest.
Bij het stapelen vanochtend voor de doop bij de papa en mama thuis, bleek dat de bovenkant wat uitgezet was. Denk dat ik de volgende x wat minder vulling moet gebruiken :o De taarten waren allemaal los ingevroren.
Feedback is welkom!

2

Re: [FEEDBACK] 3 lgs. st. dooptaart.

Mooie taart!

Als ik geen tijd heb vries ik mijn stapels ook wel eens los in maar is inderdaad wel een beetje gevaarlijk met ontdooien, als het te snel gaat probeert mijn vulling ook wel eens te ontsnappen maar goed op tijd in de koelkast laten ontdooien doet wonderen.

Al mijn taarten, cupcakes, koekjes en recepten kun je vinden op www.mycakes.nl

3

mooie taart..

ik zou alleen wat hogere taarten bakken, dat komt bij een stapeltaart wat mooier over.. jammer dat de bovenste wat gebobbeld is.. maar verder  :thumb:

Lekker feestelijk rond.....

4

Thanks voor de reactie's en feedback.
Ik moet nog even uitvogelen hoeveel mix ik voor een hogere taart moet gebruiken (soezie) en heb een bakrand nog op mijn verlanglijstje staan. Voor nu gebruik ik bakpapier om te verhogen.

5

Ik vind 'm gewoon mooi zonder feedback !!  :Y

6 Laatst bewerkt door joyce1982 (19-07-2010 22:32)

Esther1980 schreef:

Thanks voor de reactie's en feedback.
Ik moet nog even uitvogelen hoeveel mix ik voor een hogere taart moet gebruiken (soezie) en heb een bakrand nog op mijn verlanglijstje staan. Voor nu gebruik ik bakpapier om te verhogen.

ik heb ook gewoon bakblikken van 7,5 cm en verhoog ze gewoon met bakpapier... ik zorg altijd dat ik mijn bisquit tot een cm of 1,5 onder de bakblikrand blijf en dan worden ze meestal rond de 9 cm hoog..

suc6

Lekker feestelijk rond.....

7

Thanks @marinina voor het compliment :)

@Joyce oke daar heb ik ook wat aan :thumb: ca. 1,5cm onder de rand, zal het eens gaan proberen. Kijk uit naar een taartje van 9 cm hoogte :Y