Onderwerp: 3 op een rij!
Nou komen ze wat een dag, alles zat tegen moest zelfs een nieuw tafel zeiltje kopen want de andere is opgestegen of zo onvindbaar.
Het weer was vreselijk voor taart ben ook niet helemaal tevreden maar heb weer goed kunnen oefenen.
Een taart voor een voetballertje wat shaun het schaap fan is krijgt de volgende taart, gevuld met chocomousse ,afgestreken met chocoboter. ( Hier in Duitsland heet hij Shaun)

Voor mijn kleine neefje die woensdag 4 word, fan van Mickey en Pluto favoriete kleur blauw. Oké blauwe taart dan maar gevuld met aardbeienjam en mini-smartie mousse.Vond de disney figuren moeilijk en ben er te laat mee begonnen resultaat dat ze wat in elkaar gezakt zijn omdat ze niet naar behoren konden drogen , erg jammer, ook weer een leer voor de volgende keer.

Voor opa, ik heb alleen de taart bekleed en gevuld met slagroom en afgesmeerd met choco boter de rest hebben Celine en Kelly mijn dochters van 15 en 9 gedaan alleen de visjes komen van mijn hand. Super mooi gedaan door de meiden vind ik.

.