Re: Voor deze bruidstaart was de strass ketting
Wat een fantastische taart!!! echt een topper.
http://tielsetaarten.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor deze bruidstaart was de strass ketting
Wat een fantastische taart!!! echt een topper.
Zie net dat je op deze website een vergelijkbare taarstandaard kunt kopen:
ellenscreativecakes.nl/shop/cake-supports-plateaus.html
Echt je bruidstaart is super! Respect!
oehhhhhhhhhhhh thnx die ga ikbestellen
jij is echt ongeloofelijk mooi. petje af. hoe heb je eigenlijk die strass ketting op de taart vast gemaakt zit er nog iets van lint tussen?
kom ik weer es met het zout als het ei al gegeten is.......
Gelukkig had ik um heel snel op hyves ontdekt maar hier de detailfoto van de bloemen!!! Schitterend Jol! Het is een geweldig totaalplaatje! Een droomtaart! Strass ketting is idd blinkend mooi!
Fantastisch; echt een kunstwerk!
Ben ook wel benieuwd hoe je die bloemen hebt gemaakt; maak zelf nog niet zo lang taarten en hier in de buurt helaas geen workshops. Tips zijn dus welkom! Ik krijg hier nl. aanstaande vrijdag ook een aanstaande bruid voor een bruidstaart. Hopelijk lees je dit bericht nog/op tijd en ben ik weer geholpen met de tips!
Bedankt!
gr. Araucaria
Jee deze had ik even gemist!
Ik ben er gewoon stil van, hij is zoooo mooi!!!!
Ik ga Monique maar even mailen over de standaard
Kun je 'm trouwens ook met minder lagen gebruiken?
En waar heb je de strass ketting besteld?
Nogmaal, echt TOP!
Groetjes, José
Zie net dat je op deze website een vergelijkbare taarstandaard kunt kopen:
ellenscreativecakes.nl/shop/cake-supports-plateaus.htmlEcht je bruidstaart is super! Respect!
Dit is volgens mij dezelfde (met mogelijkheid tot lichtjes in de pilaar).
Kun je 'm trouwens ook met minder lagen gebruiken?
En waar heb je de strass ketting besteld?
De standaard kun je met zo veel lagen gebruiken als je zelf wil. Onder de grootste plaat zitten nopjes, maar toen ik 'm in 6 lagen gebruikte had ik vilten plakkers eronder geplakt.
De strass ketting had ik in Hong Kong besteld, gevonden op internet maar minimale order moest wel 200 meter zijn.
@Araucaria
Ik kan op dit moment niet bij mijn mail maar ik probeer het zo snel mogelijk te beantwoorden
Hij is inderdaad prachtig! Het lintje geeft de taart nét een beetje extra schittering vind ik!
super mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor deze bruidstaart was de strass ketting