1

Onderwerp: Heppie bùrsdee toe MIE!

Jaaaa...het was dan toch ook ècht tijd om mijzelf eens van een taart te voorzien...!
Zaterdagmiddag man & kindjes 'de-hort-op' gestuurd, zodat ik de heeeeele middag de handen vrij had  :Y ...had al van alles in mijn hoofd zitten, maar gek genoeg is het tóch heel wat anders geworden...3 lagen, allemaal gevuld met botercreme-met-een-smaakje waarover ik kapotgeslagen Milkachocolade&Daim had gestrooid.
Prachtig weer is natuurlijk fantastisch op je verjaardag, maar met die temperaturen moet de vulling wel veilig zijn... :| (lees: SAAI!!)
Desalniettemin smaakte ie héérlijk, aldus de visite...
Voor de kleintjes nog een versierd stapeltje slagroomsoesjes erbij gezet, die hebben dus ook gesmuld!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HYL4MF3V-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQ7ATCJV-D.jpg

2

Re: Heppie bùrsdee toe MIE!

nog gefeliciteerd. hij is leuk geworden

3

gefeliciteerd en wat een prachtige taart !!  :thumb:
soesjes ook leuk gedaan..

4

gefeliciteerd! Leuke taart

Groetjes Bianca

5

gefeliciteerd en leuke taart!!

6

Gefeliciteerd inderdaad en een mooie taart heb je gemaakt voor jezelf!  Ik word dit jaar ook 35 en heb nog geen idee wat ik ga maken...  Hoeveel 'eters' had je voor deze taart?

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

7

EverLearn schreef:

Gefeliciteerd inderdaad en een mooie taart heb je gemaakt voor jezelf!  Ik word dit jaar ook 35 en heb nog geen idee wat ik ga maken...  Hoeveel 'eters' had je voor deze taart?

Ooh, daar heb ik eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden, wilde gewoon graag eens een 3-stapel maken... ;) !
Maar uiteindelijk hebben er zo'n 22 mensen van gesmuld en staat er nog flink wat in de koelkast  :P , al met al nog wel de hele onderste taart...heb wel kleine plakken gesneden, het is machtig hè!

8

Haha dat kan ik me ook wel voorstellen, ik heb ook altijd veel wat ik wil maken maar ik moet me altijd inhouden want anders blijf ik er mee zitten... Misschien moet me toch eens laten gaan en zoals jou gewoon maken wat ik zelf wil  :P

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

9

wat een leukerd en gefelicitaart he?!

Enthousiaste groet, Maxime

10

EverLearn schreef:

Haha dat kan ik me ook wel voorstellen, ik heb ook altijd veel wat ik wil maken maar ik moet me altijd inhouden want anders blijf ik er mee zitten... Misschien moet me toch eens laten gaan en zoals jou gewoon maken wat ik zelf wil  :P

ik zeg: DOEN!!  ;)

11

Gefeliciteerd nog!
En ik vind je taart erg mooi en origineel!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

mooi, en gefeliciteerd

13

Wat leuk dat je de tijd hebt gekregen/genomen om je lekker op jouw taart uit te leven!
Nog gefeliciteerd.

14

Van harte en ook voor mie  :o
Ben ook een kreeftje van 19 juli.

Leuke taart en goed idee om voor jezelf een prachtige taart te maken (wie doet het anders  O-) )
Ik ben ook gisteren druk aan het versieren geweest met als thema rood, wit en blauw.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy