26

Re: Super Mario Wedding Cake + verhaal

José, wat afschuwelijk om je neefje te moeten verliezen. Gecondoleerd.
En wat hebben jullie samen een prestatie geleverd om dan toch nog zo'n mooie taart af te leveren, petje af!

Groetjes, Sylvia

27

het is een hele mooie taart geworden, dat hebben jullie goed samen gedaan.

José wat een heftige emotionele tijd! heel veel sterkte met alles!

groetjes José

28

wat een verhaal.. een super mooie taart  :thumb:

jose gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies, heel veel sterkte gewenst voor jullie allen.

Lekker feestelijk rond.....

29

José, gecondoleerd met dit enorme verlies!

Maar dames, petje af!!! onder deze omstandigheden, enorme tijdsdruk ... zo'n taart...  :thumb: super samenwerking.

30

Zo, wat een verhaal....

José, gecondoleerd.  Wat een groot verlies, en wat moet jij een sterk persoon zijn dat je zoveel regelt en dan ook nog aan de taart voor iemand anders denkt, die je zelf niet eens meer zou maken.   Ik wens je nog veel sterkte.

En zoals al gezegd, wat een geweldig resultaat na al die stress!
Die 'foutjes' zien alleen jullie toch, en de opdrachtgever heeft zonder iets van problemen te merken een geweldige unieke taart ontvangen!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

31

José is echt een bikkel. Op automatische piloot regelde ze alles dat er geregeld moest worden, zonder blikken of blozen  :Y Ik zou denk ik wel iets anders aan mijn hoofd hebben, dan een taart voor iemand anders.

En ondanks de zeer trieste situatie, ben ik heel blij een medebakster te hebben kunnen helpen, die zo sterk in haar schoenen staat èn zo'n mooie grote keuken heeft  ;)

I'm not bossy, I just have better ideas...

32

Jeetje José, gecondoleerd en diepe diepe respect voor je !!

33

José wat erg om zoiets mee te moeten maken, gecondoleerd. Hoop dat het met de tweelingbroer allemaal goed blijft gaan. Sterkte voor jullie.

Ik moet zeggen dat ik het een hele kunst vindt om in de korte tijd de taat af te maken. En oh wat is de taart leuk.

Heel knap van jullie.

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

34

Jose,
Wat een verhaal ik krijg er gewoon kippenvel van, afschuwelijk zoiets.
Ik heb er geen woorden voor. Respect dat jij zoveel nog geregeld hebt. En samen met Tara toch een prachtige taart hebt gemaakt.

Tara dat zal wel enorm schrikken zijn als je een sms-je krijgt. Ik vind de taart er heel goed uit zien. Ik kan me voorstellen dat jezelf kleine foutjes ziet, (ik zie ze niet) valt niet mee denk ik om in een korte tijd een taart te maken

Tjeemig wat een verhaal dames!!!!!!!!!
Jose gecondoleerd veel sterkte met het verwerken van het drama!!!

En bijzonder knap dat jullie alsnog de taart hebben afgemaakt!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!