1

Onderwerp: Geld maken?

Wie o wie kan mij hierbij helpen?

Vriend lief wil graag een taart voor zijn werk, Natuurlijk wil ik dat met alle liefde doen alleen nu had ik bedacht dat het ivm zijn werk leuk zou zijn als er marsepeinen geldmunten omheen zouden liggen en enkele op de taart maar heb geen idee hoe ik dit zou kunnen maken...

Wie heeft er tips en/of ideeen?

Alvast bedankt! :)

www.evelienjonker.nl > Taarten & Cupcakes van Evelien

2

Re: Geld maken?

Ik zou niet weten hoe je dat moet maken. Maar bij Jamin verkopen ze volgens mij het hele jaar chocolade munten. Misschien dat je dat anders kunt doen.

Succes ermee!

Groetjes Gerien

3

Je kunt echte munten gebruiken als stempels om in de fondant te drukken. Wel eerst de munten goed laten drogen. Dan met zilver/goud poeder verfen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Glamour schreef:

Je kunt echte munten gebruiken als stempels om in de fondant te drukken. Wel eerst de munten goed laten drogen. Dan met zilver/goud poeder verfen.

moet je er wel even huishoudfolie tussen doen.. of de munten heeeeeeel goed wassen...
geld is zo ontzettend smerig!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

5

riannebianca schreef:
Glamour schreef:

moet je er wel even huishoudfolie tussen doen.. of de munten heeeeeeel goed wassen...
geld is zo ontzettend smerig!

Dat spreek voor zich!  :Y Uitkoken zou ik dan doen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Misschien stomme opmerking hoor, maar heb je ze dan niet in spiegelbeeld?
Eerst malletje maken? Hopen dat de afbeelding dan wel scherp blijft.
Succes, ben benieuwd of het gelukt is; altijd handig voor als ik het zelf eens nodig mocht hebben!
gr. Araucaria

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

7

hihi,   :lol:  dat was precies wat ik ook dacht, van het spiegelbeeld. Misschien dat het beter werkt om een malletje van speelgoedgeld te maken ipv echt muntgeld? Dat heeft volgens mij beter relief en je krijgt het bij (bijna)elke speelgoedwinkel....
Succes!  :thumb:

Stressed spelled backwards is desserts