1

Onderwerp: zie sommig taarten op google staan van hier..

zat pas te kijken op karper taarten, toen ik taarten tegen kwam die hier op het forum staan.
maar als ik nu na het plaatsen van mijn karper taart hier ..het op google in typt komt niet mijn taart naar boven.

niet dat het moet hoor zo bedoel ik het niet..maar waarom de een wel dan en de ander niet.

Zeg me als het beter kan...ik wil nog veel leren.

Re: zie sommig taarten op google staan van hier..

ik heb hier een linkje, en dan moet je bedenken dat google ook nog wat geheimen heeft die ze niet prijs geven....

niet veel mensen heten tirza, maar als ik op tirza utrecht zoek ofzo, dan sta ik ook pas op pagina 5 of 6, omdat dat boek/musical de eerste paar pagina's bezet...
en als ik zoek op schoentjes taart, staan er  bij afbeeldingen wel 2 taarten van mij, maar dan zonder schoentje.. dus tsja...

http://www.publishr.nl/2009/12/126-vari … waardeert/

ow en [move]---> WWW

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

jah wist wel dat je bepaalde kern woorden (weet niet precies hoe ze dat noemen) nodig had dat je boven aan komt te staan.

4

google is natuurlijk ook gewoon een bedrijf wat geld moet verdienen en veel bedrijven betalen google een hele hoop geld om bovenaan te komen staan.
Dus google is best ingewikkeld om echt goed bovenaan te komen, je moet op je website bepaalde kernwoorden hebben staan waar mensen dus veel op zoeken.
Als je die woorden erop hebt staan in combinatie met je branche waar mensen op zoeken, kom je dus hoog te staan.

taart taart taart!

5

Ik heb ook geen idee hoe dat werkt, het maakt me ook niet zoveel uit, als je zoekt op 'Taartdoos' sta ik bovenaan. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Als ik in google taart karper in toets, dan sta je toch echt wel als 2e op de pagina hoor  :Y  :thumb:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

7

het is belangrijk dat je bedenkt waar mensen op zoeken en ook door wie je gevonden wilt worden.
Als je gevonden wilt worden door mensen in je woonplaats of gemeente, dan is het handig als je op je site je woonplaats/gemeente vermeld.
Als iemand dan " taart + de woonplaats" intypt op google, dan kom je vrij bovenaan. Ligt ook aan de andere aanbieders in je omgeving natuurlijk.

Als jou woonplaats niet vermeld staat op je site dan ben je moeilijker te vinden.

taart taart taart!

8

Milouk schreef:

Als ik in google taart karper in toets, dan sta je toch echt wel als 2e op de pagina hoor  :Y  :thumb:

maar wat is karper dan? En is het " logisch" dat iemand daar op zoekt of niet? Want nu zoek je er wellicht zelf op, maar als anderen dat niet doen omdat het hen niks zegt, kom je helaas niet op de 2e plaats

taart taart taart!

9

Het is een veelgemaakte " fout" dan als mensen hun eigen website zoeken om te kijken waar ze volgens google gaan staan, ze zoektermen gebruiken die voor hen heel logisch zijn omdat ze de site kennen.
Echter, als een onbekend iemand zoekt, zoekt deze vaak met andere termen, ze kennen de website immers niet.
Dus dan kom je vaak veel verder te staan via google en het is ook bekend dat mensen zelden verder klikken dan de 2e pagina met resultaten

taart taart taart!

jochoc schreef:

jah wist wel dat je bepaalde kern woorden (weet niet precies hoe ze dat noemen) nodig had dat je boven aan komt te staan.

Hoi,

Dat zijn metatags, die woorden.of keywords. Als je heel wat van die woorden intypt in je website, wordt je website veel beter gevonden.
Denk er wel om dat je deze woorden regelmatig vernieuwt. Dus als je je site vernieuwt, moet je ook weer key words gebruiken die je in de nieuwe tekst hebt gezet enz.
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Metatag

11

mag weg...

12

jochoc schreef:

mag weg...

:think:

13

sorry opruim behoeft maar blijkt hier niet de gewoonte tezijn...

14

jochoc schreef:

sorry opruim behoeft maar blijkt hier niet de gewoonte tezijn...

Hallo Jochoc,

Nee dat klopt :) We ruimen regelmatig op, maar we vinden deze manier niet zo handig. Zoals je misschien al hebt gemerkt, is het posten in een oud topic verwarrend. Mensen lezen doorgaans vooral de startpost en reageren daar op. Dan wordt het topic dat je wilde sluiten, juist weer in gebruik genomen en dat is vaak helemaal niet handig. Wij moeten dan het hele topic doorspitten om de reden van het tot leven wekken van de oude koe te achterhalen. Oftewel: je hebt er een rommeltje van gemaakt omdat je graag wilde opruimen :P Volgende keer gewoon even het knopje melden gebruiken als je vindt dat er iets is met een topic. Dan kijken wij moderators er even naar :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

15

oke ik heb dus oude koeien uit de sloot gehaald...maar de vakantie topic word nu wel weer gebruikt. :9
maar als ik het nu goed begrijp mag je niet meer in oude topic iets zeggen omdat het verwarrend is ..nou dat vind ik nu dus verwarrend want dan kunnen ze ook wel weg halen..
maar ik zal het niet meer doen...veel te bang iets fout te doen.

16

Overal werkt dat weer anders ;) Gewoon een kwestie van wennnen, niks om bang voor te worden hoor :) Ik heb het vakantietopic expres laten staan, vond het wel grappig dat het precies een jaar later was en daardoor weer helemaal aktueel. Maar het topic laat precies zien wat ik bedoel (dat veel mensen op het starttopic reageren, zonder dat ze in de gaten hebben dat het een oud topic is. En dat kan verwarrend zijn :P )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

17

nou vind het niet verwarrend..misschien nieuwe leden..denken juist he das handig of juist daar was ik naar opzoek.
dan maakt het toch niet uit of het oud of nieuwe topic is.
er staat zoveel op het forum,je ziet door de bomen het bos niet meer.
en als er dan op een topic niet meer reageerd word, met misschien maar twee reactie's kun je die volgens mij beter weg halen.(mits het een foto topic is)om het overzichtelijker te houden.
zijn er nieuwe leden die misschien het zelfde willen weten die gaan het wel weer vragen.
heb dat zelf ook al eens gehad toen vroeg ik iets en dat bleek dus wel ergens op het forum te staan..maar omdat er zoveel oude berichten staan weet je echt niet waar te zoeken.
komt ook omdat het zo druk is..leuk natuurlijk.
maar voor een nieuweling bijna niet tussen te komen.
en als je dan niet in oude berichten mag reageren is dat helemaal verwarrend.
blijkt dus wel want ik snap er nu helemaal niks meer van hihi
oude berichten moge niet weg, maar mag ook niet in gereageerd worden...(wat heb je der dan nog aan  :think: )

18

je mag wel in een oud topic reageren.. ik denk dat vooral het stukje "mag weg" verwarrend is ;)

19

Soms is het verwarrend, maar het kan idd ook handig zijn... :)

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky