Onderwerp: bruidspaar stelt zich voor
Hallo allemaal,
Via via kwamen we op deze site terecht omdat we op zoek zijn naar een bruidstaart.
Wat een super mooie taarten maken jullie!!!!
Groetjes Paul en Michelle
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » bruidspaar stelt zich voor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Via via kwamen we op deze site terecht omdat we op zoek zijn naar een bruidstaart.
Wat een super mooie taarten maken jullie!!!!
Groetjes Paul en Michelle
Dank jullie wel
Gezellig ook dat jullie met z'n tweetjes zijn!
Dus welkom op het forum, en alvast een fijne trouwdag met een schitterende taart van één van de taartmutsen hier!
Dank je wel Suuz. Wat een mooie taarten maak jij, nooit eerder gezien, zo bijzonder, een heel eigen stijl. Jij mag je "supertaartmuts" noemen wat ons betreft.
Groetjes,
Paul en Michelle
welkom en hopelijk vinden jullie iemand die voor jullie DE speciale taart kan maken!
Dank je wel!
Maar er zijn veel supertaartmutsen hier hoor, en er zit ongetwijfeld iemand tussen die de perfecte taart kan maken.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan kiezen!
Hebben jullie niet een trouwkaartje o.i.d? Of wensen en verlangens over de smaken en het ontwerp?
Hoi, het is misschien ook interessant te weten van waar jullie zijn zodat dames vanuit de regio kunnen reageren
intussen kunnen jullie alvast eens in mijn album neuzen
www.nicoleth.mijnalbums.nl
Ik ben wel van Belgisch Limburg net over de grens
Ik denk dat jullie oproep beter pas in de rubriek "bakken voor anderen".
En wat betreft oproep, denk ik ook dat jullie wat gerichtere info moeten geven: wanneer, waar, wat?
Succes!
welkom
Ze hebben nog geen oproepje gedaan, ze hebben zich alleen voorgesteld.
Wij zijn dan weer zo enthousiast dat we ze bestoken met allerlei vragen en opmerkingen
Ze hebben nog geen oproepje gedaan,
, in bakken voor anderen
Ah okee, maar hier niet dus
Ah okee, maar hier niet dus
hier is ook alleen de plek om je voor te stellen, niet de plek voor oproepjes
Dank voor de complimenten.
Groetjes Madhuri van SUIKERKUNST
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » bruidspaar stelt zich voor