1

Onderwerp: Marsepein strik

Ik werk eigenlijk alleen maar met marsepein en heel af en toe met fondant om bijvoorbeeld een strik te maken of bij een puzzelplaatje als het echt wit moet zijn.

Maar de bestelling was alles in 1 kleur en aangezien marsepein en fondant moeilijk in 1 kleur te krijgen is ben ik toch maar gaan proberen om het van marsepein te maken!

Hij was goed hard geworden en het bleef hard ;)

http://94.100.125.8/1023900001-1023950000/1023900901-1023901000/1023900958_6_L2_j_1.jpeg

Re: Marsepein strik

:D erg mooi vind zo strik echt geweldig hoop dat ik hem ooit ook zelf kan :)

3

en ook ik vind deze mooi maar dat wist je ook al!  ;)

4

fantastisch gedaan hoor...

Happiness is a CAKE!!

5

heel mooi gedaan!! mooie kleur!!

6

Bedankt!

De ontvanger was er ook erg blij mee :)

7

Jee, de strik is idd goed gelukt, met marsepein. Ik zit ook met dit 'probleem'. Gebruik ook alleeen fondant voor decoraties. Maar nu ik deze strik gezien heb ga ik het toch ook een keer proberen met marsepein.

8

mooi geworden!

hij is heel erg mooi geworden!! ga de volgende keer de strik ook met marsepein proberen.. wel een poos de tijd nemen om te laten drogen denk ik?

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

10

Hij is heel mooi hoor Meanne!  Zitten er glitters op, of lijkt dat maar zo?

Groetjes,
Pauline

11

super mooi ik ben een beginneling en als ik al die mooie taarten voorbij zie komen dan denk ik ik heb nog een lange weg te gaan. heb je de marsepein met tylose gedaan ?

groetjes patricia

12

Prachtige kleuren en wat een ontzettende mooie strik.Mooie glans ook.Toppie hoor.Hiet mag je trots op zijn. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!