26

Re: Bruidstaarten!

Mooooie taarten  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

27

taartenprinsesje schreef:

:thumb: Mooi zeg! Vooral die tweede.

Is die icing gespoten (heb je dan een patroon ingedrukt of doe je dat uit de hand??) of met een stencil gedaan, en zo ja, welke dan?

Nee dat spuit ik gewoon uit de losse pols.
Is wel ff oefenen hoor maar als je t eenmaal door hebt vrij makkelijk  :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

28

ze zijn weer prachtig, ik vind nummer drie top maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar je  gekleurde over de top taarten. Maar ja dat is misschien voor veel mensen niet zo trouwtaarterig

29

hey charissa,

wil je even complenteren voor al het moois wat je maakt echt zo mooi. zoals je misschien wel gezien hebt hier of op mijn hyves gaat het bij mij ook wel aardig door en ik wil je nog ff bedanken dat je me zo goed opweg hebt geholpen en dat ik met l mijn vragen bij jou terecht kan dat zou niet iedereen doen en zeker omdat we niet heel ver van elkaar af wonen ;)  dus bij deze bedankt voor alles en wat maak jij super mooie en gave taarten en cctjes daar zeg ik U tegen :Y  en ik las ook dat je een intervieuw gaat geven  :thumb:  komt echt wel goed en je gaat trouwen oo zo leuk en je moet echt geen 50 kilo afvallen joh hoe km je daar nou bij! je kan ook een bij wilmas bruidsmoden in zevenaar kijken die is ook niet zo duur en kan aan bijna all jurken komen die heeft haar pand aan huis vandaar dat ze goedkoper is mijn jurk was ook 1000 goedkoper dan in de stad zelf :Y  nou ik spreek je vast wel weer

groetjes kim

30

wat een prachtige creaties!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

31

Ze worden toch elke keer weer mooier!! je bent echt ontzettend gegroeid  :thumb: .

groeten Annemieke
Cake It