Re: Eigen bruidstaart 4 juni 2010
Van harte gefeliciteerd!! En geweldig dat je je eigen taart hebt kunnen maken, ziet er prachtig uit. Hele mooie stijl. En hij klinkt echt heerlijk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigen bruidstaart 4 juni 2010
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van harte gefeliciteerd!! En geweldig dat je je eigen taart hebt kunnen maken, ziet er prachtig uit. Hele mooie stijl. En hij klinkt echt heerlijk.
Wat een prachtige taart heb je gemaakt
prachtig! en nog van harte!! dat je het aangedurfd hebt met al die stress!!!
Heel lief en leuk gedaan. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
mooi gemaakt en top met alle stress die erbij komt kijken bij het huwelijk
Nog gefeliciteerd!
Gefeliciteerd natuurlijk!
En wat mooi gedaan!
Mag ik vragen hoe je de figuren op de taart zo mooi hebt gekregen...
een steker of met de hand...??
heel mooi!
Hoe heb je dezelfde decoratie op de taart gekregen als op de trouwekaart?
Gefeliciteerd voor jullie beide !
Mag ik vragen hoe je de figuren op de taart zo mooi hebt gekregen...
een steker of met de hand...??
Het is gemaakt met een soort van malletje dat ik op de beurs van 8 mei in Alphen a/d Rijn heb gekocht. Er zat ook een Engelse dame te demonstreren en dat leek heel makkelijk, maar heb toch een mal gekocht en thuis eerst geprobeerd of het mij ook lukte en dat was zo, dus ik helemaal happy dat ik het dan op de bruidstaart kon doen.
Jeetje wat een mooie taart zeg en hoe heb je dat gedaan dan qua planning? Heb je de dag voor jullie huwelijk de hele dag getaart???? Of had je hem ingevroren?
Heeeeeeeeel erg mooi, ook prachtige kleuren ! gefeliciteerd nog.....
Super.
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie kaart en hele mooie taart. KLinkt ook erg lekker.
heleen schreef:Mag ik vragen hoe je de figuren op de taart zo mooi hebt gekregen...
een steker of met de hand...??Het is gemaakt met een soort van malletje dat ik op de beurs van 8 mei in Alphen a/d Rijn heb gekocht. Er zat ook een Engelse dame te demonstreren en dat leek heel makkelijk, maar heb toch een mal gekocht en thuis eerst geprobeerd of het mij ook lukte en dat was zo, dus ik helemaal happy dat ik het dan op de bruidstaart kon doen.
Het lijkt echt helemaal op je taart. En het ziet er super uit!
Dan moet ik volgend jaar ook maar naar de beurs als ik hem wil
Bedankt voor je antwoord.
Groetjes Heleen.
proficiat met jullie huwelijk en met je mooie taart
hij is super!!! van harte gefeliciteerd!
Meid, wat prachtig ! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat heb je een schitterende taart gemaakt, helemaal af !
heyy was dat boven bij alphen aan de rijn
dat waren dan die mallen waar je het in moest drukken enzo
ze zaten beetje in het hoekje op de bovenste verdieping vlakbij de stand van mjam taart of niet
heb er nog staan kijken en twijfelen of ik hem ook zal kopen
achteraf niet meet gedaan
hoop dat op de volgende beursvan taart en trends in hilversum ze er ook staat want dan ga ik hem zeker halen
echt een hele mooie taart
Proficiat met jullie huwelijk.
Wat een feestelijke bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigen bruidstaart 4 juni 2010