1

Onderwerp: wie kitchenaid gekocht???

wie heeft er onlangs een kitchenaid machine gekocht?

ik ben van plan er een aan te schaffen. nu heb ik bij internet bedrijven diverse prijzen gezien, wat een verschil kan daar in zitten zeg.

wie heeft er een bij een winkel of bij een internetwinkel gekocht en wat is jullie ervaring.

alvast bedankt voor je reactie.

groeten
linda

2

Re: wie kitchenaid gekocht???

Die van mij komt bij de bijenkorf vandaan. tijdens de doldwaze dagen gekocht, scheelde best wel!
Ben er wel echt superblij mee, zou niet meer zonder kunnen!

groetjes,
Marije

3

Ik heb een Kitchenaid K45 gekocht bij de makro.
Deze versie is iets kleiner dan de meeste mensen hier hebben. Ben er erg tevreden over.

4

Hai ik lees even mee, wil namelijk ook een kitchenaid en jij stelt precies de vraag die ik ook wilde stellen :D

Geniet van elke dag!!!!

5

V&A is bedoeld voor Vraag & Aanbod, niet voor ervaringen.

Alles mbt keukenmachines mag in Bakken & Vullen.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik heb sinds een paar maanden een Kitchenaid gekocht bij Cook en Co. Deze was in de aanbieding voor 329. Ik kon alleen de witte versie krijgen. Er zat een menghaak, deekhaak, garde en spatdeksel bij. De rvskom heeft een 4,25 l inhoud.
Ik ben er heel erg tevreden over, het wordt er echt heel luchtig in!
Mousse of botercreme maken is een fluitje van een cent.
Ik ben er dus heel erg blij mee!!  :Y Duur, maar zeker geen miskoop!

7

Yep hier ook één bij Cook & Co voor €329,- in het metalic grijs.
Past mooi bij het RVS in mijn keuken

ik heb vandaag een kitchenaid gekocht, die met de 4,83ltr kom was het goedkoopste € 369,- op internet... daar kwam nog verz kosten bij,
ik heb hem via ebay gekocht en heb er €350,- voor betaald, de zwarte.(nieuw in doos)
heb deze gekozen omdat de andere een kleinere kom heeft en minder watt. deze heeft meer vermogen,
(ze hadden er nog een in het creme kleurig, dus mocht je interesse hebben heb ik een mailadres)
groetjes neeltje

9

ik heb er een gekocht, hij is super. heb er ook 2 pasta apparaten bij gekocht, die zijn super.

bedankt voor de reacties