1

Onderwerp: RI vraagje

Als RI hard is geworden, wordt het dan buiten de koeling weer zacht of blijft het hard?

bedanktttt!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

2

Re: RI vraagje

Volgens mij blijft het hard. Als ik bezig ben met RI leg ik er tussendoor altijd een natte doek over om uitdrogen/hard worden te voorkomen. Ben ik klaar dan doe ik er vershoudfolie over (direct op de RI) en deksel op het bakje zodat het luchtdicht is.

3

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net wta bloemen aan de zijkant van een taart geplakt en de RI is nu hard, ben bang dat als ik het uit de koelkast haal of tijdens de autorit dat het weer zacht wordt.. maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn begrijp ik... gelukkig

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

RI blijft hard, vooral buiten de koelkast.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

bewaar je je gespoten bloemetjes in de koelkast??? RI die al gespoten is en in vorm moet blijven, houdt niet van de koelkast  :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

tipsytaartje schreef:

bewaar je je gespoten bloemetjes in de koelkast??? RI die al gespoten is en in vorm moet blijven, houdt niet van de koelkast  :nooo

Volgens mij wordt er bedoelt dat de bloemen (RI, marsepein, fondant ?) met RI op de taart geplakt zijn en ze er niet afvallen wanneer de taart in de koelkast staat, en erna...