1

Onderwerp: goed uitkomen met kussen effect

hoe doen jullie dat met de patchwork cutter diamond http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2093 ikheb steeds dat ik een overlapping ga krijgen of iig een rommelig stukje waar het begin en het eind samen komen.

2

Re: goed uitkomen met kussen effect

Ik kom ook nog steeds niet goed uit. Lang leve de bloemetjes zeg ik dan!
Lees ff mee of iemand anders een leuke oplossing heeft.

3

helemaal niemand die de tip hiervoor heeft? kan helaas geen bloemetjes plakken op de bruidstaart waarbij alleen het kussen effect komt

4

Ik denk dat je dan alleen uitkomt als je een taart hebt die in omtrek precies x keer de afmeting van je patchworkcutter is...
Of je moet het met de hand doen met een liniaaltje na lang rekenen hoeveel de tussenafstand moet zijn.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Volgens mij kun je dat niet voorkomen hoor.... tenzij je de omvang van de taart precies aanpast aan zoveel keer de cutter.  ;)

Wat ik een keer gedaan heb is bijna rond maken en dan de laatste (of 2 of 3, net hoe het uitkomt) met een lineaal gemaakt zodat je een beetje kunt smokkelen.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Ik heb m ook afgelopen week gekocht, maar nog niet gebruikt.
Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing, dat je e.e.a. af kunt maken met een cocktailprikker, of wellicht een sateprikker.

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

7

Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.....helaas, maar waar.

Òf helemaal met de hand doen (met een lineaal en ècht goed uitmeten) òf op de gok en dan de "rommelige" kant aan de achterkant houden.....

Da's best wel een moeilijke keuze! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

8

Gewoon vierkante taarten maken  :lol:
En er dan voor zorgen dat je mooi in het midden begint zodat de verhoudign klopt. Het valt helemaal niet op dat het in de hoekjes niet 'past'.
Ik doe het met ronde taarten ook zo dat ik het laatste stukje 'met de hand' doe, zo laat ik het altijd netjes uitkomen (is nog nooit iemand opgevallen, maar dat komt misschien ook omdat ik nog maar 1 ronde taart gemaakt heb waar dit nodig was  O-)
Anne