Onderwerp: Ik stel me ook eventjes voor
Hallo allemaal,
Ik ben Hanneke, 40 jaar, getrouwd, 3 kinderen: Merlijn 6 jaar, Jasmijn 4 jaar en Pepijn bijna 2 jaar. In februari heb ik mijn eerste rolfondanttaart gemaakt op verzoek van Merlijn. Hij wilde graag een Carstaart voor zijn verjaardag. Het heeft me wel wat bloed, zweet en tranen gekost maar het is me gelukkig redelijk gelukt. Samen met mijn zus ben ik in mei begonnen met de Wilton I cursus en we zijn nu sinds vorige week bezig met de Wilton II cursus. Afgelopen week moesten we rozeknopjes spuiten (totale mislukking!) en chrysanten (leken wel treurwilgen) en de moed zakte me werkelijk in de schoenen omdat het niet goed lukte. Ik weet ook wel: oefening baart kunst! Gisteren de tweede cursusdag gehad. We hebben nu viooltjes en appelbloesem moeten spuiten (ging gelukkig goed) en blaadjes en we hebben vogeltjes gespoten met color flow (moet ik nog even oefenen). Maar het virus heeft hier ook flink toegeslagen. Als je daarna in de winkel kijkt word je meteen heel erg hebberig. Hebben jullie daar ook zo'n last van?? Volgende week donderdag wordt Pepijn 2 jaar en dan wil ik een mooie verjaardagstaart voor hem maken. In mijn hoofd ziet die taart er prima uit, maar of dat ook daadwerkelijk gaat lukken?? Ik hoop in ieder geval dat het weer een beetje afneemt (de hitte dan) want anders gaat het nooit lukken met de botercreme.
Sorry dit berichtje is een beetje lang geworden.
Hopelijk tot op het forum,
Groetjes, Hanneke