1

Onderwerp: Leuke cupcakes kerstboomhangers!

Ja, ik ben er vroeg bij maar wilde dit toch zeker met jullie delen!
De eigenaresse van dit geweldige (web) winkeltje mailde mij dat ze deze cc kerstboomhangers van het merk Greengate eind augustus binnen krijgt. bestel je ze voor 31 augustus dan heb je geen verzendkosten!
Dus voor de liefhebber:

http://www.willemijnswinkeltje.nl/main. … erwacht...

Even naar beneden scrollen, dan kom je ze tegen.

Ook heeft ze geweldige cc papiertjes van Greengate die je zonder verzendkosten kunt bestellen als je deze voor 31 augustus bij haar besteld.
Wel even goed lezen hoe je deze zonder verzendkosten toegestuurd kunt krijgen, het staat erbij..

Kijk verder ook 's op de site, geweldige spulletjes van Pip, Lief, Jojojanneke en nog véél meer! Enjoy! :)

2

Re: Leuke cupcakes kerstboomhangers!

Och helemaal mijn ding! Zijn zeker ontzettende leuke hangers! Maar zie nog veel meer leuks  :lol:

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Waarom zet je die link nu weer hier neer  :nooo

Hier wordt ik nog hebberiger van. Vind dat schort mooi dat bovenaan staat en die kerstboomhangers en die blikken en die kussens en en en en

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

4

Het is niks voor mij, maar ik heb een vriendin die helemaal weg is van dat soort spulletjes.
Dus ik heb de link gelijk naar haar door gestuurd.

Je kunt schrijven wat je wilt,
want papier is stil.

5

Leuke site, zie wel meer dingetjes die ik leuk vind !  :Y

6

Ja, het is echt een hele leuke site, en het winkeltje in Nijkerk is nóg leuker inclusief een heel leuk mens in het winkeltje..

Dus, wat houdt je tegen?  :lol: