Onderwerp: Even voorstellen.
Hoi ik ben Miranda, getrouwd en supertrotse moeder van onze tweeling van bijna 2 jaar.
Toen ik voor het eerst op deze site kwam was ik lichtelijk wanhopig.
Een paar weken geleden is bij mijn zoontje een pinda- en noten allergie ontdekt. Voor de verjaardag van mijn tweeling einde deze maand wilde ik eigenlijk weer zo'n fototaart bestellen, maar dat zit er dus nu niet in.
De ingredienten mogen geen pinda's en noten bevatten en zelfs niet in een ruimte gemaakt zijn waar pinda's en noten zijn. Moeilijk een taart kopen dus.
Nu hoor ik van verschillende kanten dat ik dan "gewoon" zelf een taart moet maken, want dan weet ik zeker wat erin zit.
Tja, dat is gemakkelijker gezegt als gedaan. Met een pakje weet ik nog wel raad (cake, muffins en appeltaart). En ik wil een bijzondere taart voor hun verjaardag. Maar ik weet niet of ik wel zo'n mooie taart kan maken. Plus dat ik op de ingredienten moet letten.
Zo ben ik dus gaan lezen en vragen op dit forum en nu staat mijn eerste biscuit in de oven. Spannend!!
Misschien is er zelfs wel een nieuwe hobby geboren. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken. Zal er ooit ook van mij een foto van zo'n mooie taart te zien zijn?
Ik ga in ieder geval heel erg mijn best doen.
Ik wens iedereen die dit leest veel bakplezier.
Hartelijke groetjes,
Miranda