Re: Voor deze bruidstaart was de strass ketting
Wat een beauty Jol!!
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor deze bruidstaart was de strass ketting
Wat een beauty Jol!!
FANTASTISCH!!!!!!!!!!!
Hoe heb je de bloemen vastgemaakt als ik vragen mag?
Ik word er verlegen van . Dank jullie wel voor alle lieve woorden.
De standaard is inderdaad van plexiglas en vorig jaar via een gezamenlijke inkoop gekocht via monique53 (die weet waar ie vandaan komt
). Het is een standaard die in 1e instantie denk ik gemaakt is voor aansnijtaart met cupcakes, maar zoals je ziet: hij doet het ook heel prima met een grote taart. Wat ik zelf wel mooi vind, is de kleine afstand tussen de lagen (kleine 11 cm) waardoor de taarten meer op elkaar aansluiten.
De bloemblaadjes heb ik bewerkt met de orchidee veiner. Het zijn ook de orchidee blaadjes van Lindy Smith (alles te verkrijgen bij cakesbybien). Op de jurk zaten bloemen met 7 ronde blaadjes en 2 puntige bladeren (die heb ik gemaakt met de lely-uitsteker + veiner).
En de ketting wil ik nog wel een keer gaan bestellen (maar het wordt niet eerder dan eind september), waarbij ik wil uitzoeken of er ook andere maten verkrijgbaar zijn.
De bloemen zijn vastgemaakt met icing.
Super, helemaal geweldig!
Wauw vind hem echt heel mooi!!! Goede oplossing ook he dat piepschuim, wat een uitvinding
Werkelijk prachtig
oooh, wat een beauty! echt een fantastische bruidstaart
Wat gaaaaaaaaf zo'n hele hoge taart en wat is hij mooooooi !!
Wat is deze mooi! Prachtig, echt prachtig
wauw, Jolan, prachtig!!!!! wat een geweldige taart!
Zo mooi en elegant. Super idee die stras-ketting, dat geeft het idd. net dat extra....
Ik hoop dat ik met veel oefenen ooit, zoiets kan bereiken. Complimenten zijn allemaal echt verdiend hoor!!
Och och wat een prachtige taart, echt super gemaakt!!
Ik zit alleen ook de hele tijd te denken....55 personen? Wouw, dat waren grote stukken of wat?
Groetje Nathasja.
Hier word je toch stil van..... wat een mooie taart!!!! Had hem al op hyves gezien, maar nogmaals
De standaard vind ik ook helemaal super!
ik vind hem echt heel erg mooi
Wat een beauty!
Echt een droom bruidstaart!
wat ziet die er prachtig uit!!! Dikke
Wauw, wat een prachtige taart!!
Ennuh, die standaard... Verhuur je die ook?
Wauw, wauw, wauw, wat een prachtige taart!
Waaw!!! echt een supermooie taart!!!!
Oh my god lord... hij is zooooooooo prachtig en chique!
Oh wat een schi-te-ren-de bruidstaart! En wat ontzettend strak. En dat met die hitte. Heeeeel knap gedaan. Leuke foto's ook met het bruidspaar erop.
Ik zei het al op hyves....hij is FABULOUS!!!!!!!!
Deze is gewoon mooi mooi mooi.
Fijne vakantie.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor deze bruidstaart was de strass ketting