1

Onderwerp: de taart die mijn dochtertje (5) maakte

Mijn dochter wilde echt héél erg graag leren hoe je een taart moet maken. Ik dacht nog, doe ik hier verstandig aan, maar v.d week regende het..moest ik nog een taartje maken en dacht ik..is best leuk om samen te freubelen..

Ze wilde wel écht, dus incl foto's etc.etc. en nu ben ik toch wel erg trots op haar..dus hierbij haar taartje
http://94.100.118.204/1019800001-1019850000/1019842201-1019842300/1019842207_5_icny.jpeghttp://94.100.118.216/1019800001-1019850000/1019842301-1019842400/1019842312_5_mhjH.jpeghttp://94.100.118.212/1019800001-1019850000/1019842301-1019842400/1019842374_5_4EBv.jpeghttp://94.100.124.44/1019800001-1019850000/1019843701-1019843800/1019843722_5_uQUC.jpeg

Ik was ook hard aan de schoonmaak, maar wilde hiervoor wel 2 uurtjes uitrekken...moet nu wel lachen om die vuilniszak en rommel op de achtergrond :)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: de taart die mijn dochtertje (5) maakte

Ach, wat een snoepje je dochter!

Heeft ze mooi gedaan!

Jacqueline

3

Geweldig! Talentje in de dop!

4

dat heeft ze zeker goed gedaan!!! :thumb:

enne rommel??? dan heb je mijn huiskamer nog niet gezien..... :o  :+

5

petrawb schreef:

Ik ben niet zo'n heel erge opruimer, maar nu mijn dochter vakantie heeft en de jongste steeds minder slaapt..heb ik een beetje moeite met opruimen.... :D

6

Geweldig!!! Die komt er ook wel!  ;)

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

7

5 jaar en dan zulke taarten maken.........wow...... die komt er wel, prachtig taartje !! :thumb:  :thumb:

Prachtig meisje ook trouwens  :Y

8

Judy schreef:
petrawb schreef:

Ik ben niet zo'n heel erge opruimer, maar nu mijn dochter vakantie heeft en de jongste steeds minder slaapt..heb ik een beetje moeite met opruimen.... :D

hihi, ik ook niet.... zeker niet als ze om 2300  :rolleyes:  :rolleyes: pas stil zijn.... tja, met 2 ukkies van 26 mnd kan het eigenlijk ook niet altijd netjes zijn :+
maar lijkt me heel leuk als ze straks ook oud genoeg zijn om mee te freubelen....  :D

9

petrawb schreef:
Judy schreef:
petrawb schreef:

hihi, ik ook niet.... zeker niet als ze om 2300  :rolleyes:  :rolleyes: pas stil zijn.... tja, met 2 ukkies van 26 mnd kan het eigenlijk ook niet altijd netjes zijn :+
maar lijkt me heel leuk als ze straks ook oud genoeg zijn om mee te freubelen....  :D

Die oudste zegt standaard als ik haar wat vraag: oh..dat ben ik vergeten.. :grr:  En die jongste (15 mnd) die pakt alles wat ik in de speelgoedkist heb gedonderd er binnen 5 seconden uit en loopt er graag ook rondjes mee zodat ik er over kan struikelen ;)   Maar oh wat hou ik van ze..

10

Judy schreef:
petrawb schreef:
Judy schreef:

Die oudste zegt standaard als ik haar wat vraag: oh..dat ben ik vergeten.. :grr:  En die jongste (15 mnd) die pakt alles wat ik in de speelgoedkist heb gedonderd er binnen 5 seconden uit en loopt er graag ook rondjes mee zodat ik er over kan struikelen ;)   Maar oh wat hou ik van ze..

whahaha, zo blijft idd lekker bezig. hier hebben ze er ook een handje van O-)

11

wat ontzettend leuk zeg!!!

groetjes José

12

esoj schreef:

wat ontzettend leuk zeg!!!

dank je..moet eerlijk zeggen dat ik mezelf af en toe heb toegesproken..ze wilde het graag zelf doen en toen ik de bovenkant van haar taartje een beetje wilde gladstrijken (en de zijkanten) keek ik naar een beteutert gezichtje..wat een muts ben ik..in de woordjes zelf doen zit geen 'help van mama'

13

WAUW! Wat een prachtige taart heeft je dochter gemaakt!! Ik vnid hem super, maar dan ook super mooi!!!!

Dat is zware concurentie voor je hoor Judy!  ;)

Groetjes San

14

wat zeggen ze ook alweer..keep your friends close, but your enemy closer?? Nu is ze natuurlijk geen vijand, maar een concurrente die lekker dichtbij woont ;) Ik ben trots op haar als ik al deze berichtjes lees...

15

Leuk hoor!
Mijn oudste ( 3 jaar) wil ook altijd, net als ik een keer de geest krijg alles goed aan te pakken,: verven/kleien/taarten maken etc...
Maar dan laat ik de boel de boel, die rotzooi ligt er vanavond ook nog wel. Ik zeg altijd maar zo: als hij 20 is wil hij niet meer met zo'n moeder knutselen dus zolang het kan geniet ik daar met volle teugen van!

16

Wat leuk!
Onze dochter van 3,5 wil ook graag meehelpen als ik met een taart bezig ben, maar haar "helpen" houdt meestal in dat ze marsepein zit te snoepen!
Ik verheug me er nu al op om echt met haar te kunnen "taarten". Of cupcakes versieren op een verjaardagsfeestje ....

17

Wat een leuk taartje, zeg!
En een prachtige dochter, heerlijk om te zien dat ze er zo van geniet!
Wat zal die kleine dame trots geweest zijn, en met recht natuurlijk!
Enne, hoe lekker jouw taartjes ook zijn, was deze niet stiekum toch net iets lekkerder ;)  ?

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

18

geweldig!!! talentje hoor!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

Wat goed gedaan!!! Dat ingespannen snuitje, heerlijk om naar te kijken!!

Jeetje, en dat voor een meisje van 5! Indrukwekkende prestatie hoor, en wat een snoes is je dochter!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

21

jeetje wat goed van je dochtertje

22

Wat een leuke foto's, vooral nummer 3, ik smelt helemaal als ik zo naar dat hoofdje kijk. Je zult wel heel erg trots zijn.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

23

Heel knap van je dochtertje :Y !
En idd, een heel mooi meisje!

24

Wat leuk!!
Ze maakt mooie taartjes zeg, dat wordt een heuse concurent van mama  ;)

Ik heb laatst met mijn dochter van 3,5 en haar vriendinnetje van 4 taartjes gemaakt.
Wat een rommel maar wat een hoop lol hadden ze en 's avonds trots haar eigen taartjes aan papa laten zien.

Zo mooi!!

25

hihi..wat lief dat iedereen mijn dochter zo'n schatje vind..ik zit hier gewoon trots te zijn!