Onderwerp: Voor deze bruidstaart was de strass ketting
Vorig jaar heb ik een 6 laags bruidstaart met orchideeën gemaakt voor een nicht. De bruid had de taart gezien op het forum en heeft mij benaderd voor haar bruidstaart. De bruid maakt zelf ook taarten, leest actief mee op het forum (maar is zelf niet geregistreerd ). Ze had voor 55 personen taart nodig maar wilde heel graag een grote taart, dus toch wel 6 laags, waarvan de onderste laag een dummie. Het lukte me om zelfs een 7e laag te bemachtigen dus 2 lagen piepschuim en 5 lagen taart, gevuld met mascarpone en verse aardbeien. Hij was voor afgelopen vrijdag, snikheet, buiten opgesteld, maar gelukkig doorstond ie alles prima (behalve 1 bloem die iets te vroeg losliet)
De bloemen zijn nagemaakt van de bloemen op haar jurk, met een paar niet-eetbare details/sieraden erin. En de strass ketting, tegen het organza-lint maakt het helemaal af. Ik vond het een heel mooi plaatje........
Ik krijg van de fotograaf nog een foto, waar de details (ketting) beter op te zien is, waarschijnlijk, maar ik wilde het jullie al laten zien:
Het was erg leuk, om bij het aansnijden aanwezig te zijn en het enthousiasme van het bruidspaar te mogen meemaken!
En nu vakantie !