1

Onderwerp: Zonnebloem voor een bloedhete verjaardag!

Mijn vader werd gisteren alweer 77 jaar! Vandaag gevierd bij 30-35 graden in de achtertuin, ondanks de warmte wel heel gezellig :Y! 2 tantes die we niet zo vaak zien ook gezellig erbij, die ook eens de nieuwe generatie van 5 kids konden bewonderen!
Taartje donderdagavond al gemaakt, toen het nog ging qua taarten ;) !
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMBVW3KE.jpg
De zonnenbloem wilde niet uitharden, maar de 10 minuutjes van bakje op de taart, een foto, even oh en ah roepen heeft 'ie overleefd :lol: !
Gevuld met laagje jam, laagje bosvruchtenbotercreme, laagje jam, laagje Zwitserse Room :P!

Verder vandaag nog een taartje afgeleverd voor een dubbel geslaagd feest:
Onze nieuwe verloskundige die afgelopen vrijdag beedigd is en haar zoon die geslaagd was voor het VWO
{te lelijk voor woorden, echt een mislukking, dus niet gefotografeerd}
Maar zeker weten wel lekker met 2 laagjes frambozenjam en 2 laagjes citroenkwarktaartpudding :P!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Zonnebloem voor een bloedhete verjaardag!

Mooi..vooral die zonnebloem. Echt een zomers taart! :)

Groetjes Megny...^_^

3

Leuk gedaan!

En maak je niet druk om het andere taartje: ik heb zojuist een taart voor onszelf gevuld en afgesmeerd. Hij scheurde al toen ik met die taartzaag begon. Mega-gevuld (veel te dik) en er zo botercrème tegenaan gekwakt (daar lijkt het inmiddels op). Morgen een laag marsepein en klaar is Klara! Met dit weer ga ik me niet meer druk maken. Als 'ie maar lekker is (slagroom, chocolademousse en kersenjam)!

Jacqueline

4

Wat een gave zonnebloem! Leuk in combinatie met de rustige kleur van de taart. En nog gefeliciteerd met je vader!

5

WAUW!! Prachtige bloem en de tegeltjes op de zijkant, super!

Groetjes, José

6

erg leuk!

7

mooi taartje !

Super taart. En gefeliciteerd met je vader.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Wat een originele taart. Heel leuk gedaan! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

super!

Groetjes, Dorothea.

11

Heel erg leuk.

12

Mooie taart

13

Die zonnebloem is prachtig geworden zeg! Gefeliciteerd nog met paps!

Ik had gisteren ook twee verjaardagen, maar wijselijk geen taart meegenomen :+ Nou was de eerste verjaardag bij een buurvrouw die ook graag taart maakt, en deze keer bij mij marsepein en fondant gekocht heeft (en het kleipistool geleend). Ze kreeg veel ohs en ahs voor haar taart in de vorm van een voetbalveld. Het zou dan ook een beetje misplaatst zijn geweest om met een eigen taart aan te komen :lol:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Oh Yvonne, wat is dat toch leuk met die vierkantjes! Ik weet nog dat je het vorig jaar zat de proberen. Het wordt steeds leuker!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me