1

Onderwerp: Happy Horse in de hitte

Mijn 1e bestelling!!

Was er best een b-tje nerveus van want met deze hitte een taart bekleden met fondant is niet mijn favo bezichheid en boetseren gaat me ook nog niet zsupergoed af. De giraf is iets te dik omdat hij door de warmte ietsje inzakt ondanks de tylose..maar hij kan het hebben. Hier is hij nog niet helemaal af..maar wilde hem toch showen..http://94.100.123.71/1015900001-1015950000/1015919101-1015919200/1015919106_5_EeHC.jpeghttp://94.100.118.105/1015800001-1015850000/1015840801-1015840900/1015840841_5_x3pW.jpeg Ik wil de onderste laag nog wat opleuken. op de foto lijken het grote bobbels..maar in het echt is dat niet zo, maar het stoort me nu wel...

Iemand tips??

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Happy Horse in de hitte

ik vind hem zeer mooi gedaan maar ik zou de ondertaart nog een randje geven dat oogt mooier!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

3

ja daar zit ik ook aan te denken..want ik vond de onderkant mooi strak, maar hij wat minder geworden in de koelkast...denk dat ik mijn parels maar weer ga gebruiken...

4

Wat een mooie taart! Boetseersel is ook goed gelukt!

Groetjes,
Alexandra

5

Leuke taart.

Tip ik zou volgende keer je sprieten niet meer zo in de taart prikken het draad kan gaan roesten. ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

Wat een schattige giraffe heb je gemaakt. Ik zou idd een randje maken en zelf zou ik nog iets op de onderste taart gemaakt hebben(naast de giraffe). Dat lijkt nu iets kaal. Verder top hoor!!

Je girafje is echt heel erg leuk geworden! Petje af hoor met die hitte ;)

'I love it when a cake comes together'

8

@lekkertaartje Bedankt! Ik wilde je nog bedanken voor je tips, kwam het bericht niet meer tegen in 'mijn berichten' maar had opeens een ingeving. Met de zoekfunctie bij auteur mezelf invullen lukt altijd! (af en toe valt het kwartje bij mij niet ;-))

Wat lief dat je nog even hebt gekeken!

Groetjes