1

Onderwerp: spoed vraagje. zaterdag taart opdracht, maar ook begrafenis. help!!

hallo allemaal,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik heb eindelijk mijn eerste opdracht binnen.
voor mijn collega een borstentaartje gevuld met banketbakkersroom en verse aardbeien. super leuk helemaal enthousiast.

tja waar ik niet op gerekend had is dat de opa van mijn man gister overleed dus nu heb ik zaterdag een begrafenis.

maar hoe moet dat nu met mijn opdracht. kan ik die helemaal klaar dus gevuld en bekleed invriezen? en dan de dag ervoor al aan haar geven? en moet zij hem dan in de diepvries of in de koelkast bewaren? als zij hem invriest hoe lang van te voren moet hij dan ontdooien?
ik hoop dat iemand snel hulp bied. ik zit even met de handen in t haar.

groetjes Wendy

2

Re: spoed vraagje. zaterdag taart opdracht, maar ook begrafenis. help!!

Kan je niet vragen of je bc als vulling mag doen? Dan kan je de taart vrijdagavond maken. (als dat wel lukt) Met bbr zou ik het niet al vrijdagavond maken. Invriezen zou ik niet doen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3 Laatst bewerkt door Rafaela (12-07-2010 19:28)

Je kan hem inderdaad invriezen, maar dat zou ik wel even met de klant overleggen. Als ze het niet wil, kan je een oproepje plaatsen voor een andere bakster en anders de opdracht eventueel afzeggen  :s

Veel sterkte trouwens!

Veel liefs Rafaëla

4

Pooh schreef:

Kan je niet vragen of je bc als vulling mag doen? Dan kan je de taart vrijdagavond maken. (als dat wel lukt) Met bbr zou ik het niet al vrijdagavond maken. Invriezen zou ik niet doen.

dat zou ik wel kunnen vragen, maar ik zou de taart dan donderdag al moeten maken. vrijdag mee naar het werk en zaterdag word hij dan gegeten.
moet ik hem dan invriezen / ontdooien of weet ik veel, zeker met deze temperaturen.
ik was zo zeker van me zaak, maar begin nu echt te twijfelen, wil niet dat er straks mensen ziek zijn.

groetjes Wendy

5

Dan donderdagavond maken, in de koeling houden en zaterdag eten. Dat kan zonder zieke mensen. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

hartstikke bedankt voor de snelle reacties

dan ga ik nu opzoek naar vullingen met bc (ze heeft een paar allergiën waar ik rekening mee moet houden)

groetjes Wendy