1

Onderwerp: iets met icing en cupcakes toef

Even een vraag ben dus een groentje :P
maar wilde keer wat anders dan alleen maar met marsepein werken :) Nu vroeg ik me af icing kun je dat "schilderen" op de taart over het fondant/marsepein heen of moet er dan een andere laag er onder zitten?

Enne als je een cupcake gemaakt heb en je wilt er een toef op doen waar kan die toef dan van zijn en kan je die nog kleuren met kleurstof?

Sorry voor de vragen :) maar dit was me nog even onduidelijk.

Groetjes

Re: iets met icing en cupcakes toef

ik snap niet wat bedoelt met schilderen met icing... Royal Icing kan iig wel direct op fondant of marsepein :Y

voor toeven, kun je zoeken op toef AND cupcake en de rubriek decoreren selecteren :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Daar bedoel ik mee net zoals een puzzelplaatje wat met icing word ingekleurd ofzo? Dat kan gewoon dan boven op me marsepein/fondant?

En nog een vraag... Als je een stapel taart maak gebruik je dan wat dikkere sate prikkers om de taart vast te maken aan de andere? En heb je dan bij elke taart een kartonnetje eronder zitten waar je dan ook door heen moet prikken met die sate prikker?

Pff sorry voor de vragen maar ze schieten van zelf te binnen :P

Groetjes

4

http://www.tartacadabra.com/howtos/taartstapelen.html

5

Veel van je vragen staan in de FAQ (links in het menu), daar vind je veel antwoorden op je vragen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me