Onderwerp: workshop wave taart
Gisteren de workshop van Suuz gevolgd bij tamara.
Hier is mijn taartje. Ik ben er niet tevreden over, maar met wat oefening zal het uiteindelijk wel lukken.
www.zoetegebak.mijnalbum.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » workshop wave taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren de workshop van Suuz gevolgd bij tamara.
Hier is mijn taartje. Ik ben er niet tevreden over, maar met wat oefening zal het uiteindelijk wel lukken.
Het begin is gemaakt, de basis ken je nu (en dan ben je al heel wat verder dan ik ) dus de puntjes op de i komen dan ook wel.
IK viundt het mooi, zeker voor een 1e.
Voor een eerste wavy is hij waanzinnig!
En in ieder geval weet je nu hoe het moet, waar je op moet letten en wat de technieken zijn. Nu kun je zelf verder aan de slag!
En niet zo streng voor jezelf zijn hoor, je hebt een topprestatie neergezet! En dat met dit weer!!
Hee Annick!
Ik vind hem juist erg leuk geworden, ook je icing spuitwerk! Heel mooi!
Supertaart hoor Annick! We moeten eens leren om niet te kritisch over ons zelf te zijn (tick door het vak waarschijnlijk
).
Ziet er toch super uit en we hebben toch allemaal een mooie prestatie neergezet tijdens deze (waanzinnige) warmte.
Ik vind hem super geworden! De kleuren bij elkaar...........en de vorm! Helemaal te gek
Ja Annick jou taartje was ook super gedaan en nu weet je hoe je de volgende kan maken als het wat koeler is!!!
Een volgende ga ik zeker maken als het wat koeler is.
Ik vind ook dat we het onder de omstandigheden er goed vanaf hebben gebracht en volgende keer zal ik minder kritisch zijn.
De collega's zullen morgen blij zijn met de taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » workshop wave taart