1 Laatst bewerkt door Ashleey_ (11-07-2010 17:40)

Onderwerp: Workshop wavy-taart van Suuz!

Gisteren was het zover.. Bij Tamara in Belgie aan de slag met onze wavy taartjes :D. Gegeven door Suikertaartjes Suuz!
Een erg leuke workshop..
Aangezien het op het laatste moment beetje haasten was i.v.m tijd heb ik hem niet helemaal perfect af kunnen werken..
Ook de hitte (36 graden!) speelde een grote rol....

Toch wel beetje trots  ;)
Dit is het resultaat;

http://i25.tinypic.com/xq0jk.jpg

Alleen toen kwam ik erachter dat het cakeboard waar hij op gemaakt is, niet in de vriezer past  :think: .
Dus denk dat hij morgen lekker door collega's opgegeten gaat worden!

2

Re: Workshop wavy-taart van Suuz!

Hij is super geworden Ashley, het waren allemaal toptaarten die de deur uit zijn gegaan gisteren. Petje af voor iedereen, ondanks de warmte, allemaal top :thumb:  :thumb:

Het was een gezellige workshop, leuk om eens een aantal gezichten bij een avatar te kunnen plaatsen. Heerlijk gezellige mensen allemaal gister!!

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

3

Wauw Ashley............wat is ie mooi geworden! Daar mag je helemaal trots op zijn! Ik ben zo benieuwd naar wat we nu zelf gaan maken met wat we gisteren van Suuz hebben geleerd.............komt helemaal goed!

En die collega's van je zullen het helemaal niet erg vinden om op te eten................hier past de half-af-taart gelukkig wel in de vriezer (1 lade eruit en direct op de vrieselementen gezet............)

4

Ja  Ashleey ook die van jou was super, alleen spijt dat ik geen foto meer zie...maar heb hem wel in het echie mogen zien :D

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Dankjewel!! Karin ik ben ook erg benieuwd! haha je moet er toch wel even voor uit trekken he ;)

Jullie kunnen hem als het goed is weer zien!

6

Nog zo´n leuke.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.