1

Onderwerp: DVD's Lindy Smith

Hallo allemaal,

zag net de DVD's van Lindy Smith en ik vind ze echt super leuk en ben benieuwd of het de moeite waard is om ze ook echt aan te schaffen. Is er iemand die ze heeft en kan je me vertellen wat je ervan vind.  Vraag me af of je ze wel vaker bekijkt en of het wel handig is. Volgens mij is er geen boek waarin ze uitlegd wat ze op de DVD doet of vergis ik me.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Re: DVD's Lindy Smith

op de site van lindy staat een filmpje wat er te zien is in de wonky cake dvd.
ik heb die zelf ook en vind het echt een must-have!! Ik bekijk hem inderdaad vaker, ze geeft echt goede tips, niet alleen voor het snijden van de cake, maar ook nog een heleboel anderen.

je kunt hem of ze (die dvd over cake jewels/gems on wire heb ik nog niet gezien) bij cakesbybien.nl kopen. Moet je alleen nog een paar daagjes wachten, tot haar vakantie voorbij is. :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Het is een erg leuke, bruikbare DVD, dus ik ben er erg blij mee  :Y

4

Als je ooit de kans hebt om les te volgen bij Lindy : zeker doen ! Het is een zeer vriendelijk mens dat veel tips en trucs deelt, een echte aanrader.

5

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Dus echt een aanrader zo te lezen. Ik was ook al helemaal gek van haar boeken. Ik ga het op mijn verlanglijst zetten :Y Maar hopen dat het niet te lang duurt voor ik ze heb  :)

6

CakeStudio schreef:

Als je ooit de kans hebt om les te volgen bij Lindy : zeker doen ! Het is een zeer vriendelijk mens dat veel tips en trucs deelt, een echte aanrader.

Ooh dat zal ik zeker doen maar! Komt ze dan wel eens naar Nederland. Dan wil ik me alvast opgeven! :Y

7

Echt niemand die hem kwijt wil? :nooo  Dan moet die wel erg goed zijn! Ik denk dat ik hem dan maar bestel! :Y

nee, hij is echt de moeite waard hoor! Zou hem ook echt niet kwijt willen :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

De mijne hou ik ook! :D Echt de moeite om regelmatig eens terug te kijken :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>