1

Onderwerp: Spoedprobleempje

Hoi allemaal,

tja... ik ben weer eens een beetje blonT :+  Ik heb een groot hart voor bovenop mijn bruidstaart met floral wire verstevigd, maar ik ben bang dat hij straks gewoon achterover klapt als ik hem er bovenop zet. Hoe zet ik dat ding nu goed vast zonder dat er allerlei vreselijke dotten icing op de taart komen? Ik ga het er pas op lokatie op zetten, want ik moet ook nog wel even een stukje rijden. Help! :o

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Spoedprobleempje

waarschijnlijk had je er beter sateprikkers of spagetti in kunnen steken

na, spaghetti ook niet, daar heb je weer kans van dat het zacht wordt in je taart.

Kun je het hart niet met het puntje in de taart steken? Dan heeft ie al iets meer stevigheid.

Als je echt support wilt voor het hart, misschien een half omgekeerd hart tegen de achterkant...?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipsytaartje schreef:

Kun je het hart niet met het puntje in de taart steken? Dan heeft ie al iets meer stevigheid.

Ook dat word zacht. Heb het met mijn wedstrijdtaart op t&t gehad vorig jaar.

Laatste keer met een hart bovenop een taart had ik er cocktailprikkers inzitten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Sateprikkers en om deze te camoufleren een identiek dun hart aan de achterkant plakken. Werkt prima!

Succes!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

Bedankt allemaal, maar na diverse pogingen heb ik toch besloten om het hart maar neer te leggen. Het is te heet voor stress en het bruidspaar was er niet en de moeder van de gom was een ZILLA! (zie hier het resultaat: op dit klikje

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me